- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Czynniki motywujące pracowników do zwiększenia wydajności pracy

    Ankieta dotycząca sposobów motywowania pracowników. Sporządzona w celu realizacji projektu przez studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wielkość firmy

      Pytanie numer 3 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Rodzaj umowy o pracę,

      Pytanie numer 4 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Zajmowane stanowisko

      Pytanie numer 5 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu czynniki finansowe motywują Pana/Panią do zwiększenia wydajności w pracy(1 - nie motywuje, 2 - w małym stopniu motywuje, 3 - średnio motywuje, 4 - motywuje, 5 - bardzo motywuje)

      Pytanie numer 6 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Wynagrodzenie podstawowe Podwyżka Premia uznaniowa Premia uzależniona od wyników pracy
    1
    2
    3
    4
    5

    W jakim stopniu czynniki pozafinansowe motywują Pana/Panią do zwiększenia wydajności w pracy(skala jak wyżej)

      Pytanie numer 7 z 9

      Szkolenia/ kursy Perspektywa awansu Pakiet akcji firmy Imprezy/ wyjazdy integracyjne Wczasy rodzinne Atmosfera w pracy Elastyczny czas pracy Sprzęt służbowy (np. laptop, telefon, samochód) pochwały/ nagany ustne Pakiet socjalny
    1
    2
    3
    4
    5

    Jak często powyższe czynniki występują w Pana/Pani firmie

      Pytanie numer 8 z 9

      Wynagrodzenie podstawowe Podwyżka Premia uznaniowa Premia uzależniona od wyników pracy Pochwały/ nagany ustne Pakiet socjalny Szkolenia/ kursy Perspektywa awansu Pakiet akcji firmy Imprezy/ wyjazdy integracyjne Wczasy rodzinne Atmosfera w pracy Elastyczny czas pracy Sprzęt służbowy
    Nigdy
    Rzadko
    Często
    Bardzo często

    Rodzaj własności firmy, w jakiej Pan/Pani pracuje

      Pytanie numer 9 z 9




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac