- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Czynniki motywujące pracowników do zwiększenia wydajności pracy

    Ankieta dotycząca sposobów motywowania pracowników. Sporządzona w celu realizacji projektu przez studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 10

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 10

    Wielkość firmy

      Pytanie numer 3 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Rodzaj własności firmy, w której Pan/Pani pracuje

      Pytanie numer 4 z 10

    Rodzaj umowy o świadczenie pracy

      Pytanie numer 5 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Zajmowane stanowisko

      Pytanie numer 6 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu czynniki finansowe motywują Pana/Panią do zwiększenia wydajności pracy (1 - nie motywuje, 2 - w małym stopniu motywuje, 3 - średnio motywuje, 4 - motywuje, 5 - bardzo motywuje)

      Pytanie numer 7 z 10

      1 2 3 4 5
    Wynagrodzenie podstawowe
    Podwyżka
    Premia uznaniowa
    Premia uzależniona od wyników pracy

    W jakim stopniu czynniki pozafinansowe motywują Pana/Panią do zwiększenia wydajności pracy (skala jak wyżej)

      Pytanie numer 8 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    pochwały/ nagany ustne
    pakiet socjalny
    szkolenia/ kursy
    perspektywa awansu
    pakiet akcji firmy
    imprezy/ wyjazdy integracyjne
    wczasy rodzinne
    atmosfera w pracy
    elastyczny czas pracy
    sprzęt służbowy (laptop, telefon, samochód)

    Jak często poniższe czynniki finansowe występują w Pana/Pani firmie

      Pytanie numer 9 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Nigdy Rzadko Często Bardzo często
    Wynagrodzenie podstawowe
    Podwyżka
    Premia uznaniowa
    Premia uzależniona od wyników pracy

    Jak często poniższe czynniki pozafinansowe występują w Pana/Pani firmie

      Pytanie numer 10 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Brak odpowiedzi




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac