- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ intensywności reklam na decyzję o zakupie

    Badanie ankietowe przeprowadzane jest przez studentów II roku zarządzania Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej. Celem badania jest zebranie informacji na temat wpływu intensywności reklam na decyzję o zakupie. Uzyskane wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych. Przybliżony czas na wypełnienie kwestionariusza ankiety to 15 minut. Ankieta ma charakter anonimowy. Z góry dziękujemy za czas poświęcony na wypełnienie ankiety.

    Proszę przypomnieć sobie ostatnio zakupiony produkt/usługę. Czy na jego zakup miała wpływ reklama?

      Pytanie numer 1 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan/i, że przez reklamę wydaje więcej pieniędzy?

      Pytanie numer 2 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często natrafia Pan/Pani na reklamy wymienionych produktów? Proszę zaznaczyć jedną odpowiedz w wierszu gdzie 1 oznacza bardzo często a 5- nigdy.

      Pytanie numer 3 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    radio
    telewizja
    internet
    prasa
    reklama zewnętrzna (billboard, ulotki)
    5

    Proszę ustosunkować się do poniższych stwierdzeń zaznaczając pole od 1 do 5, które wydaje się Pani/Panu najodpowiedniejsze dla tego stwierdzenia. Proszę zaznaczyć jedno pole w wierszu

      Pytanie numer 4 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Jak często otrzymuje Pan/Pani ulotki dotyczące tego samego produktu?
    Jak często kupuje Pan/Pani produkty reklamowane za pomocą ulotek?
    Czy zwraca Pan/Pani uwagę na aktualne promocje?
    Jak często otrzymuje Pan/Pani gazetki reklamowe drogą elektroniczną?

    Czy czyta Pan/ Pani informacje zawarte w ulotce?

      Pytanie numer 5 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zgadza się Pan/Pani z poniższymi twierdzeniami dotyczącymi ulotek? Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź w każdym wierszu.

      Pytanie numer 6 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie się nie zgadzam Nie zgadzam się Nie mam zdania Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam
    A. Irytują mnie często rozdawane ulotki dotyczące tego samego produktu
    B. Unikam otrzymywania ulotek
    C. Uważam, ze informacje zawarte w ulotkach są wiarygodne
    D. Przy zakupie kieruję się informacjami zawartymi w ulotce
    E. Uważam, ze za pomocą ulotek są reklamowane produkty nieatrakcyjne
    F. Wyrzucam ulotki tuż po ich otrzymaniu

    Proszę ustosunkować się do poniższych stwierdzeń. Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź w każdym wierszu

      Pytanie numer 7 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie nie NIe Nie mam zdania Tak Zdecydowanie tak
    A. Kupuję tylko reklamowane produkty
    B. Reklamy nie mają żadnego znaczenia na moje decyzje zakupowe
    C. Czasami kupuję produkty, które mnie zainteresowały dzięki reklamie
    D. Źle opracowana reklama zniechęca mnie do kupna produktu
    E. Nie kupuję reklamowanych produktów. Sądzę, że reklamy przedstawiają niewiarygodne informacje
    F. Duża częstotliwość reklam powoduje chęć zakupu danego produktu

    Czy ogląda Pan/Pani reklamy w TV?

      Pytanie numer 8 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan/Pani, że reklam w telewizji jest za dużo?

      Pytanie numer 9 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę zaznaczyć stwierdzenia, z którymi się Pan/Pani zgadza:

      Pytanie numer 10 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób reklama wpływa na Pana/Pani proces decyzyjny o zakupie produktów lub usług? Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź.

      Pytanie numer 11 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie reklamowane produkty kupuje Pan/Pani? Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź w wierszu

      Pytanie numer 12 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo często Często Ani często, ani rzadko Rzadko Bardzo rzadko/nigdy
    Żywność
    Kosmetyki
    Sprzęt RTV/AGD
    Czasopisma
    Artykuły spożywcze
    Inne (jakie?)



    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac