- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena pacjenta jakości świadczonych usług w zakładach stomatologicznych

    Jestem studentką II roku studiów magisterskich na wydziale Zdrowia Publicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Zapraszam do wypełnienia ankiety na temat ,, Oceny pacjenta jakości świadczonych usług w zakładach stomatologicznych\\\\\\\". Z góry proszę, aby zaznaczane odpowiedzi najbardziej odpowiadały Pani/ Pana odczuciom. Ankieta będzie wykorzystywana wyłącznie do celów badawczych i cechuje ją anonimowość. Z góry dziękuję :)

    Z jakich świadczeń stomatologicznych Pani/Pan korzysta?

      Pytanie numer 1 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często Pani/Pan korzysta z usług dentystycznych?

      Pytanie numer 2 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy posiada Pani/Pan własnego dentystę?

      Pytanie numer 3 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli odpowiedź brzmi ,,TAK”, w jaki sposób dowiedziała się Pani/Pan o wybranym stomatologu? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 4 z 17

    Czy jest Pani/ Pan zadowolony ze standardu świadczonych usług w przychodni?

      Pytanie numer 5 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile wynosi według Pani/Pana czas oczekiwania na wizytę w placówce?

      Pytanie numer 6 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pani/Panu towarzyszy strach przed wizytą u dentysty?

      Pytanie numer 7 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli odpowiedź brzmi „TAK”, to wskaż przyczynę strachu: (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 8 z 17

    Czy według Pani/ Pana profesjonalna, miła obsługa ma wpływ na zmniejszenie stresu?

      Pytanie numer 9 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy znane jest Pani/Panu pojęcie profilaktyki?

      Pytanie numer 10 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pani/ Pan uczęszcza na profilaktyczne wizyty kontrolne?

      Pytanie numer 11 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli odpowiedź brzmi ,,TAK”, z jakich zabiegów profilaktycznych Pani/Pan korzystał? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 12 z 17

    Co jest zwykle powodem Pani/Pana konsultacji stomatologicznych ? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi):

      Pytanie numer 13 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z czym głównie związana jest rezygnacja z konsultacji profilaktycznych? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 14 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę o nadanie rangi najważniejszym detalom i uszeregowanie ich od 1-3

      Pytanie numer 15 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      czas oczekiwania na wizytę atmosfera w recepcji wystrój, kolor ścian, umeblowanie, oświetlenie, muzyka, przyjemny zapach w gabinecie Przypomnienia o wizycie sprzęt dentystyczny, innowacyjność sterylność narzędzi koszt wykonywanych zabiegów, wizyt kultura osobista i podejście lekarza do pacjenta Profesjonalizm strój personelu przyjemny zapach w gabinecie zagłuszenie hałasu wierteł
    najważniejsza
    ważna
    nie istotna

    Płeć

      Pytanie numer 16 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 17 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac