- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena jakości usług świadczonych w zakładach stomatologicznych

    Szanowni Państwo, Jestem studentką II roku studiów magisterskich na kierunku Zdrowie Publiczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Zapraszam do wypełnienia ankiety na temat ,, Oceny jakości usług świadczonych w zakładach stomatologicznych „. Proszę, aby zaznaczane odpowiedzi najbardziej odpowiadały Pani/Pana odczuciom. Ankieta będzie wykorzystywana wyłącznie do celów badawczych i cechuje ją anonimowość. Z góry dziękuję

    Z jakich świadczeń stomatologicznych Pani/Pan korzysta?

      Pytanie numer 1 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często Pani/Pan korzysta z usług dentystycznych?

      Pytanie numer 2 z 17

    Czy posiada Pani/Pan własnego dentystę?

      Pytanie numer 3 z 17

    Jeżeli odpowiedź brzmi ,,TAK”, w jaki sposób dowiedziała się Pani/Pan o wybranym stomatologu? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 4 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Pani/ Pan zadowolony ze standardu świadczonych usług w przychodni?

      Pytanie numer 5 z 17

    Ile wynosi według Pani/Pana czas oczekiwania na wizytę w placówce?

      Pytanie numer 6 z 17

    Czy Pani/Panu towarzyszy strach przed wizytą u dentysty?

      Pytanie numer 7 z 17

    Jeśli odpowiedź brzmi „TAK”, to wskaż przyczynę strachu: (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 8 z 17

    Czy według Pani/ Pana profesjonalna, miła obsługa ma wpływ na zmniejszenie stresu?

      Pytanie numer 9 z 17

    Czy znane jest Pani/Panu pojęcie profilaktyki?

      Pytanie numer 10 z 17

    Czy Pani/ Pan uczęszcza na profilaktyczne wizyty kontrolne?

      Pytanie numer 11 z 17

    Jeśli odpowiedź brzmi ,,TAK”, z jakich zabiegów profilaktycznych Pani/Pan korzystał? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 12 z 17

    Co jest zwykle powodem Pani/Pana konsultacji stomatologicznych ? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi):

      Pytanie numer 13 z 17

    Z czym głównie związana jest rezygnacja z konsultacji profilaktycznych? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 14 z 17

    Proszę o nadanie rangi najważniejszym detalom i uszeregowanie ich od 1-3

      Pytanie numer 15 z 17

      najważniejsza ważna nie istotna
    czas oczekiwania na wizytę
    atmosfera w recepcji
    wystrój, kolor ścian, umeblowanie, oświetlenie, muzyka, przyjemny zapach w gabinecie
    Przypomnienia o wizycie
    sprzęt dentystyczny, innowacyjność
    sterylność narzędz
    koszt wykonywanych zabiegów, wizyt
    kultura osobista i podejście lekarza do pacjent

    Płeć

      Pytanie numer 16 z 17

    wiek

      Pytanie numer 17 z 17




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac