- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Działania promocyjne WSL

    Szanowni studenci i absolwenci Wyższej Szkoły Lingwistycznej, jestem studentką drugiego roku studiów magisterskich na Politechnice Częstochowskiej na Wydziale Zarządzania i kierunku Zarządzanie. Piszę pracę magisterską dotyczącą działań promocyjnych uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Lingwistycznej, w związku z tym zwracam się do Państwa o uzupełnienie poniższej ankiety. Ma ona charakter anonimowy i przeznaczona jest wyłącznie do celów naukowych.

    Jak ważne jest, Państwa zdaniem, organizowanie tego typu działań?

      Pytanie numer 1 z 24

    Co, Państwa zdaniem, powinno być intensywniej promowane przez uczelnię? (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź

      Pytanie numer 2 z 24



    Na realizacji której z grup działań wymienionych poniżej uczelnia powinna się najbardziej skupić Państwa zdaniem? (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 3 z 24

    Płeć

      Pytanie numer 4 z 24

    Wiek

      Pytanie numer 5 z 24



    Kierunek

      Pytanie numer 6 z 24



    Rok studiów

      Pytanie numer 7 z 24

    Forma studiów

      Pytanie numer 8 z 24

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 9 z 24

    Odległość stałego miejsca zamieszkania od uczelni

      Pytanie numer 10 z 24

    Czy działania te są, Państwa zdaniem, odpowiednio często realizowane?

      Pytanie numer 11 z 24

    Czy działania te są, Państwa zdaniem, ciekawie przygotowane?

      Pytanie numer 12 z 24

    Czy wyżej wymienione działania są, Państwa zdaniem, dobrze zorganizowane i przeprowadzone przez uczelnię?

      Pytanie numer 13 z 24

    W jakim stopniu, w skali 1-6, jesteście Państwo zadowoleni z wyboru uczelni i ze świadczonych przez nią usług? (gdzie 6 oznacza, że jesteście Państwo bardzo zadowoleni, a 1 – bardzo niezadowoleni)

      Pytanie numer 14 z 24

    Co jest, według Państwa, największym atutem uczelni?

      Pytanie numer 15 z 24



    Jak, w skali 1-6, oceniacie Państwo proces rekrutacji według czynników wymienionych poniżej? (gdzie 6 oznacza ocenę bardzo wysoką, a 1 – bardzo niską)

      Pytanie numer 16 z 24

      6 5 4 3 2 1
    szybkość i sprawność procesu rekrutacji
    organizacja przyjmowania dokumentów
    personel (wiedza, kompetencje, kontakt, zachowanie osób przyjmujących zapisy)

    Które z form reklamy, wykorzystywanych przez uczelnię, są Państwu znane? (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 17 z 24

    Z którymi z poniższych działań WSL, zaliczanych do marketingu bezpośredniego, spotkaliście się Państwo? (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 18 z 24

    Jakie z poniżej wymienionych działań, wchodzących w zakres promocji sprzedaży, są Państwu znane? (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 19 z 24

    Które z poniższych działań WSL, wchodzących w skład public relations, są Państwu znane? (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 20 z 24

    Który ze sposobów działań wpłynął, w Państwa przypadku, na decyzję o wyborze uczelni? (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 21 z 24

    Z którymi z form promocji internetowej spotkaliście się Państwo? (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 22 z 24

    Województwo

      Pytanie numer 23 z 24



    pyta

      Pytanie numer 24 z 24






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac