- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ cech jakościowych opakowania produktu na decyzje zakupowe konsumentów

    Ankieta ma na celu sprawdzenie czy cechy jakościowe opakowań produktu wpływają na decyzje zakupowe konsumentów.

    Czy opakowanie produktu ma dla Pana/i znaczenie w podejmowaniu decyzji zakupowych?

      Pytanie numer 1 z 3  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli na powyższe pytanie odpowiedział Pan/i TAK, jakie cechy opakowania produktu mają dla Pani/Pana największe znaczenie?

      Pytanie numer 2 z 3  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które cechy wyglądu zewnętrznego opakowania są dla Pani/Pana szczególnie ważne ? (0 - brak ważności, 1 - bardzo mała ważność, 5 - bardzo duża ważność)

      Pytanie numer 3 z 3  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    pierwsze wrażenie
    kolor
    czytelność informacji
    kompozycja graficzna
    nazwa producenta
    5



    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac