Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
Wpływ cech jakościowych opakowania produktu na decyzje zakupowe konsumentów
Ankieta ma na celu sprawdzenie czy cechy jakościowe opakowań produktu wpływają na decyzje zakupowe konsumentów.
Czy opakowanie produktu ma dla Pana/i znaczenie w podejmowaniu decyzji zakupowych?
Pytanie numer
1
z 3
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak
Nie
Jeżeli na powyższe pytanie odpowiedział Pan/i TAK, jakie cechy opakowania produktu mają dla Pani/Pana największe znaczenie?
Pytanie numer
2
z 3
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Materiał z którego wykonane jest opakowanie
Kształt
Trwałość opakowania
Wielkość
Typ zamknięcia
Możliwość ponownego wykorzystania
Informacje zawarte na opakowaniu
Kolorystyka
Ekologiczność
Ergonomiczność (funkcjonalność)
Które cechy wyglądu zewnętrznego opakowania są dla Pani/Pana szczególnie ważne ? (0 - brak ważności, 1 - bardzo mała ważność, 5 - bardzo duża ważność)
Pytanie numer
3
z 3
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
1
2
3
4
5
pierwsze wrażenie
kolor
czytelność informacji
kompozycja graficzna
nazwa producenta
5
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »