- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Postrzeganie kontrowersyjnych reklam przez odbiorców i ich wpływ na decyzje nabywcze potencjalnych konsumentów.

    Szanowni Państwo, Jestem studentką piątego roku Wydziału Zarządzania UŁ. Przygotowuję pracę magisterską poświęconą tematyce kontrowersyjnych reklam, ich postrzegania oraz wpływu na decyzje nabywcze odbiorców. W celu zebrania niezbędnych informacji stworzyłam ankietę, która umożliwi mi zrozumienie tego, w jaki sposób postrzegacie Państwo szokujące reklamy, oraz tego, jaki wpływ wywierają one na Państwa decyzje zakupowe. Uprzejmie proszę o wypełnienie poniższego kwestionariusza zgodnie z Państwa odczuciami. Ankieta jest w pełni anonimowa, zaś zebrane dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych. Za pomoc w realizacji tego przedsięwzięcia serdecznie dziękuję.

    Jaki jest Pani/Pana stosunek do reklam?

      Pytanie numer 1 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki wpływ na Pani/Pana decyzje zakupowe mają reklamy?

      Pytanie numer 2 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki rodzaj produktów kupuje Pani/Pan najczęściej pod wpływem reklam?

      Pytanie numer 3 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Który rodzaj reklamy przemawia do Pani/Pana najbardziej?

      Pytanie numer 4 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie jest Pani/Pana zdanie na temat wiarygodności reklam?

      Pytanie numer 5 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy przed zakupem reklamowanego produktu, weryfikuje Pani/Pan wiarygodność informacji w innych źródłach?

      Pytanie numer 6 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co najbardziej ceni Pani/Pan w reklamach?

      Pytanie numer 7 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jaki wydźwięk ma dla Pani/Pana określenie „kontrowersyjna”?

      Pytanie numer 8 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę określić w skali 1-5 (klikając w odpowiednią rubrykę), z jaką intensywnością każdy z poszczególnych tematów oddziałuje na Panią/Pana, wzbudzając kontrowersje i szokując.

      Pytanie numer 9 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Seks i erotyka
    Przemoc i agresja
    Wiara i symbole religijne
    Choroby i śmierć
    Rasizm
    Mniejszości seksualne

    Czy Pani/Pana zdaniem poruszanie w reklamach tematów tabu (wymienionych w pytaniu powyżej) jest potrzebne?

      Pytanie numer 10 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy reklama zawierająca treści kontrowersyjne wzbudza w Pani/Panu silniejsze emocje niż tradycyjne przekazy reklamowe?

      Pytanie numer 11 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pani/Pan, że produkt zaprezentowany w reklamie kontrowersyjnej zapada w pamięć lepiej niż te, przedstawione w tradycyjnej reklamie?

      Pytanie numer 12 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy po obejrzeniu reklamy, której tematyka była dla Pani/Pana kontrowersyjna, byłaby/byłby Pani/Pan skłonna/y zakupić prezentowany w niej produkt?

      Pytanie numer 13 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pani/Pan, że reklamy są teraz bardziej kontrowersyjne i szokujące niż kilka lat temu?

      Pytanie numer 14 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki wpływ Pani/Pana zdaniem wywierają kontrowersyjne reklamy na ich odbiorców?

      Pytanie numer 15 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Która z poniższych opinii jest Pani/Panu najbliższa?

      Pytanie numer 16 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka wg Pani/Pana jest przedstawiona obok reklama domu mody Benetton?

      Pytanie numer 17 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka wg Pani/Pana jest przedstawiona obok reklama firmy Lindner – polskiego producenta trumien?

      Pytanie numer 18 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka Pani/Pana zdaniem jest przedstawiona obok reklama domu mody Dolce&Gabbana?

      Pytanie numer 19 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 20 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 21 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 22 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac