- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    System identyfikacji wizualnej ING Banku Śląskiego jako forma komunikacji

    Szanowni Państwo! Jestem studentką studiów licencjackich Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach i piszę pracę dotyczącą systemu identyfikacji wizualnej ING Banku Śląskiego. Zwracam się z prośbą o szczere odpowiedzi na zadane poniżej pytania, które pozwolą mi uzyskać informacje potrzebne do napisania pracy. Badanie jest anonimowe. Czas poświęcony na udzielenie odpowiedzi nie powinien przekroczyć 5 min., a wyniki badania zostaną wykorzystane jedynie w celach badawczych.

    Ankieta jest nieaktywna.

    Zobacz wyniki


    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac