- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Film i social media

    Ankieta jest anonimowa i służy celom poznawczym. Wyniki ankiety zostaną opracowane na potrzeby pracy magisterskiej przygotowywanej na Wydziale Organizacji Sztuki Filmowej w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi.

    Jak często korzysta Pan/Pani z internetu?

      Pytanie numer 1 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzysta Pan/Pani z serwisów społecznościowych?

      Pytanie numer 2 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli tak, to z jakich serwisów społecznościowych Pan/Pani korzysta (posiada aktywne konto)? (proszę wybrać max. 4 odpowiedzi)

      Pytanie numer 3 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim celu korzysta Pan/Pani z serwisów społecznościowych? (proszę wybrać max. 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 4 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka jest Pana/Pani opinia dotycząca obecności marek na portalach społecznościowych? (proszę wybrać 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 5 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często ogląda Pan/Pani filmy? (proszę wybrać 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 6 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często chodzi Pan/Pani do kina? (proszę wybrać 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 7 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy ogląda Pan/Pani filmy przez Internet? (proszę wybrać 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 8 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli tak, to jak często? (proszę wybrać 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 9 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Skąd najczęściej czerpie Pan/Pani informacje o filmach? (proszę wybrać max. 4 odpowiedzi)

      Pytanie numer 10 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę ocenić w skali od 1 do 5 wiarygodność następujących form komunikacji marketingowej (1 min. - 5 max.) :

      Pytanie numer 11 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Reklama w prasie codziennej
    Reklama w prasie o tematyce filmowej
    Reklama radiowa
    Billboardy
    Reklama telewizyjna
    Ulotki
    Blogi filmowe
    Recenzje filmów w internecie
    Reklama na portalach społecznościowych
    Informacje o filmach umieszczane w serwisach internetowych
    Banery na stronach internetowych
    Reklama w kinie przed innym seansem

    Czy zna Pan/Pani profile filmów na portalach społecznościowych? Jeśli tak to jakie i na jakim portalu?

      Pytanie numer 12 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy dzieli się Pan/Pani informacjami dotyczącymi filmów ze znajomymi na Facebook’u? (proszę wybrać 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 13 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy lubi Pan/Pani profile filmów, obecnych na portalach społecznościowych? (proszę wybrać 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 14 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzysta Pan/Pani z profilów filmów, obecnych na portalach społecznościowych? (proszę wybrać 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 15 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan/Pani, że filmy dzięki posiadaniu profili na portalach społecznościowych są Panu/Pani bliższe? (proszę wybrać 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 16 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 17 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek:

      Pytanie numer 18 z 19

    Wykształcenie:

      Pytanie numer 19 z 19




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac