- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ działań marketingowych na zachowania i reakcje klientów, stosowanych przez polskich operatorów telefonii komórkowej w celu budowania pozycji konkurencyjnej

    Jestem studentem Uniwersytetu Technologiczno – Przyrodniczego w Bydgoszczy i zwracam się do Państwa z prośbą o wzięcie udziału w badaniu, które posłuży mi do napisania pracy magisterskiej. Celem głównym tego badania jest sprawdzenie oraz określenie, w jaki sposób działania marketingowe stosowane przez polskich operatorów telefonii komórkowej oddziałują na reakcje, a także zachowania Państwa jako potencjalnych klientów - a w związku z tym też jaką te działania pełnią rolę w budowaniu przez operatorów swej pozycji konkurencyjnej.Kwestionariusz ten jest w pełni anonimowy, natomiast uzyskane na jego podstawie informacje zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych, dlatego proszę o rzetelne, wyczerpujące i zgodne z prawdą odpowiedzi.Serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas, a teraz zapraszam do części właściwej ankiety.

    1. Proszę wyjaśnić czym są według Pana (Pani) działania marketingowe:

      Pytanie numer 1 z 21



    2. W jakim celu według Pana (Pani) są one stosowane?

      Pytanie numer 2 z 21



    3. Z jakimi formami działań marketingowych Pan (Pani) miał(-a) styczność?

      Pytanie numer 3 z 21



    4. Z jakiego źródła Pan (Pani) dowiedział(-a) się o wybranej przez siebie sieci telefonii komórkowej? (można zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 4 z 21

    5. Co największym stopniu skłoniło Pana (Panią) do zapoznania się ofertą sieci operatora, z której Pan (Pani)aktualnie korzysta?(można zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 5 z 21

    6. W ramach której sieci według Pana (Pani) najlepiej realizowana jest kampania promocyjna?

      Pytanie numer 6 z 21

    7. Jakie działania operatora sieci, z której Pan (Pani) korzysta, sprawiają, iż jest Pan (Pani) zadowolony/na z jego usług? (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 7 z 21

    8. Proszę określić, w jakim stopniu działania operatora sieci, z której Pan (Pani) korzysta, wpływają na Pana (Pani) zadowolenie z jego usług?
    (proszę zakreślić ich wagę w skali 1-5, gdzie 1 jest wagą najmniejszą, a 5 największą)

        

    Skala 1 2 3 4 5
    Atrakcyjne oferty promocyjne usług
    Profesjonalizm i rzetelne przygotowanie pracowników biura obsługi
    Dobry zasięg sieci w każdym miejscu
    Ceny utrzymywane na atrakcyjnym poziomie
    Szeroki asortyment wysokiej jakości telefonów
    Inne:          

    9. Co wyróżnia sieć, z której Pan (Pani) korzysta, na tle konkurencji?

      Pytanie numer 9 z 21



    10. Czy kiedykolwiek Pan (Pani) zdecydował(-a) się na zmianę operatora sieci?

      Pytanie numer 10 z 21

    11. Jeśli tak, to przyczyną zmiany operatora sieci było: (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 11 z 21

    12. Jeśli tak, to proszę wskazać sieć (lub sieci), z której Pan (Pani) wcześniej korzystał(-a):(można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 12 z 21

    13. Jeśli nie, to czy Pan (Pani) dostrzega niedogodności w funkcjonowaniu sieci wybranego operatora, które mogłyby zniechęcić klienta do dalszego korzystania z jego usług?

      Pytanie numer 13 z 21

    14. Jeśli tak, to proszę o wskazanie tych niedogodności:

      Pytanie numer 14 z 21



    15. Z marki którego operatora Pan (Pani) aktualnie korzysta?

      Pytanie numer 15 z 21

    16. Rok urodzenia (proszę wpisać w przeznaczoną kratkę)

      Pytanie numer 16 z 21



    17. Płeć (proszę zaznaczyć właściwą odpowiedź)

      Pytanie numer 17 z 21

    18. Wykształcenie (proszę zaznaczyć właściwą odpowiedź)

      Pytanie numer 18 z 21

    19. Stan cywilny (proszę zaznaczyć właściwą odpowiedź)

      Pytanie numer 19 z 21

    20. Sytuacja zawodowa (proszę zaznaczyć właściwą odpowiedź)

      Pytanie numer 20 z 21

    21. Miejsce zamieszkania (proszę zaznaczyć właściwą odpowiedź)

      Pytanie numer 21 z 21




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac