- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Potencjał promocyjny Bydgoszczy.

    Szanowni państwo, zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety, która będzie dla mnie pomocą przy pisaniu pracy magisterskiej na temat promocji Bydgoszczy. Zaznaczam, że Ważne jest zdanie każdego - nie tylko samych mieszkańców Bydgoszczy! Z góry dziękuję za poświęcony mi czas. Pozdrawiam serdecznie, MG.

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 1 z 12

    Czy jest Pan/i mieszkańcem Bydgoszczy

      Pytanie numer 2 z 12

    Co jest w Bydgoszczy takiego, co jest warte promowania?

      Pytanie numer 3 z 12



    Co Pani/a zdaniem jest wizytówką Bydgoszczy?

      Pytanie numer 4 z 12



    Czy uważa Pan/i, że działania promocyjne miasta powinny być prowadzone w jego granicach?

      Pytanie numer 5 z 12

    Czy jest Pan/i w stanie wymienić przykłady promowania się Bydgoszczy w granicach miasta?

      Pytanie numer 6 z 12

    Czy Pan/i uważa, że promocja miasta powinna się odbywać poza jego granicami?

      Pytanie numer 7 z 12

    Czy jest Pan/i w stanie podać przykłady promowania się Bydgoszczy poza granicami miasta?

      Pytanie numer 8 z 12

    Jak oceniasz promocję Bydgoszczy?

      Pytanie numer 9 z 12

    Które z wymienionych wartości miasta cechują Bydgoszcz?

      Pytanie numer 10 z 12

    Czy uważa Pan/i, że promowanie się miast jest konieczne?

      Pytanie numer 11 z 12

    Który z instrumentów promocyjnych uważa Pan/i za najbardziej skuteczny w procesie promocji miasta?

      Pytanie numer 12 z 12




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac