- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Promocja biur podróży

    Promocja biur podróży

    Jak często korzysta Pan(i) z usług biur podróży?

      Pytanie numer 1 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym w największym stopniu kieruje się Pan(i) przy wyborze danego biura podróży, z którego usług jeszcze Pan(i) nie korzystał(a)? (proszę wybrać do 2 opcji)

      Pytanie numer 2 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli wybrał(a) Pan(i) w poprzednim pytaniu odpowiedż \"czym innym\", proszę podać czym

      Pytanie numer 3 z 26



    W jakim stopniu poniższe sytuacje są w stanie skłonić Pana/Panią do ponownego zakupu w tym samym biurze?

      Pytanie numer 4 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      zdecydowanie nie jest w stanie raczej nie jest w stanie nie wiem raczej jest w stanie zdecydowanie jest w stanie
    jakość poprzedniej usługi turystycznej była satysfakcjonująca
    zaproponowano mi zniżki związane z ponownym zakupem w danym biurze
    zaproponowano mi lepsze warunki pobytu lub dodatkowe atrakcje w programie, związane z ponownym zakupem w danym biurze
    jakość poprzedniej usługi turystycznej była satysfakcjonująca i zaproponowano mi zniżki związane z ponownym zakupem w danym biurze
    jakość poprzedniej usługi turystycznej była satysfakcjonująca i zaproponowano mi lepsze warunki pobytu lub dodatkowe atrakcje w programie, związane z ponownym zakupem w danym biurze

    Co najczęściej sprawia, że powstaje u Pana/Pani ochota na wyjazd turystyczny? (proszę wybrać do trzech opcji)

      Pytanie numer 5 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli wybrał(a) Pan(i) w poprzednim pytaniu odpowiedż \"co innego\", proszę podać co

      Pytanie numer 6 z 26



    W jaki sposób Pan(i) najczęściej dowiaduje się o ofercie biura? (proszę wybrać do trzech opcji)

      Pytanie numer 7 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli wybrał(a) Pan(i) w poprzednim pytaniu odpowiedż \"w inny sposób\", proszę podać w jaki

      Pytanie numer 8 z 26



    Jaki sposób dowiadywania się o ofercie biura jest dla Pana/Pani najbardziej pożądany?

      Pytanie numer 9 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jaki sposób dowiadywania się o ofercie biura jest w stanie sprawić, że najdłużej Pan(i) zapamiętuje ofertę?

      Pytanie numer 10 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czym kieruje się Pan(i) przy wyborze wycieczki w danym biurze? (proszę wybrać do trzech opcji)

      Pytanie numer 11 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli wybrał(a) Pan(i) w poprzednim pytaniu odpowiedż \"czym innym\", proszę podać czym

      Pytanie numer 12 z 26



    W jakim stopniu poniższe promocje są w stanie nakłonić Pana/Panią do kupna wycieczki, której w normalnych warunkach nie nabył(a)by Pan(i)?

      Pytanie numer 13 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      zdecydowanie nie jest w stanie raczej nie jest w stanie nie wiem raczej jest w stanie zdecydowanie jest w stanie
    czasowa okazja, wyjątkowa obniżka cen
    oferta last/first minute
    okresowe wzbogacenie produktu, np. dodatkowa wycieczka na miejscu wliczona w koszt wyjazdu

    W jakim stopniu poniższe udogodnienia byłyby w stanie w Pana/Pani przypadku zadecydować o wyborze danej wycieczki zamiast podobnej wycieczki konkurencyjnej?

      Pytanie numer 14 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      zdecydowanie nie jest w stanie raczej nie jest w stanie nie wiem raczej jest w stanie zdecydowanie jest w stanie
    niższa cena
    większy komfort i lepsze warunki pobytu
    oferowanie unikalnej atrakcji, której nie oferuje konkurent (np. nurkowanie, wspinaczka itp.)

    Co ma dla Pana/Pani większe znaczenie przy wyborze wycieczki?

      Pytanie numer 15 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    co liczy się dla Pana/Pani najbardziej przy obsłudze w biurze podróży?

      Pytanie numer 16 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    W jakim stopniu Pana/Pani zdaniem poniższe cechy są niezbędne u pracownika biura podróży?

      Pytanie numer 17 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      w najniższym stopniu w niskim stopniu w średnim stopniu w wysokim stopniu w najwyższym stopniu
    nienaganny strój i schludny wygląd
    nienaganna higiena osobista
    miłe usposobienie
    znajomość oferty i procedur, sprawna obsługa klienta
    żywiołowość, zaangażowanie w rozmowę z klientem

    W jakim stopniu Pana/Pani zdaniem poniższe cechy dyskwalifikują pracownika biura podróży?

      Pytanie numer 18 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      w najniższym stopniu w niskim stopniu w średnim stopniu w wysokim stopniu w najwyższym stopniu
    niechlujny strój i wygląd
    brak higieny
    opryskliwość, złe nastawienie do klienta
    brak kompetencji
    brak energii, nikłe zaangażowanie

    W jakim stopniu Pana/Pani zdaniem powinien charakteryzować się poniższymi cechami katalog biura podróży?

      Pytanie numer 19 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      w najniższym stopniu w niskim stopniu w średnim stopniu w wysokim stopniu w najwyższym stopniu
    powinien mieć przejrzyście podane informacje
    powinien mieć ładne, kuszące zdjęcia miejsc podróży turystycznych
    powinien mieć czytelny, estetyczny rozkład treści, być ładny i kolorowy
    powinien być estetycznie wydany, wydrukowany na dobrej jakości papierze i oprawiony
    powinien być napisany poprawnie pod względem językowym

    w jaki sposób najchętniej nabywał(a)by Pan(i) produkt turystyczny?

      Pytanie numer 20 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    W jakim stopniu poniższe rodzaje dodatkowej działalności biur podróży są przez Pana/Panią pozytywnie odbierane?

      Pytanie numer 21 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      w najniższym stopniu w niskim stopniu w średnim stopniu w wysokim stopniu w najwyższym stopniu
    działalność charytatywna
    organizacja / branie udziału w targach i prezentacjach turystycznych
    sponsorowanie wydarzeń sportowych, kulturalnych itp.
    rozdawanie klientom praktycznych materiałów promocyjnych, takich jak wisiorki, długopisy, kubki, smycze itp.

    Pana/Pani miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 22 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 23 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pana/Pani wiek

      Pytanie numer 24 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pana/Pani wykształcenie

      Pytanie numer 25 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pana/Pani zawód

      Pytanie numer 26 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac