- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wykorzystywanie erotyzmu w reklamie

    W jaki sposób postrzegamy erotyzm w reklamie?

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy przeszkadza Ci nagość w reklamach?

      Pytanie numer 3 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wg Ciebie reklamy o treściach erotycznych powinny być zakazane?

      Pytanie numer 4 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy reklamy z elementami erotycznymi powinny reklamować produkty niezwiązane z seksualnością (np. artykuły budowlane, samochody, itd.)?

      Pytanie numer 5 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz, że reklamy ukazujące kobiecą nagość powielają stereotypy i niszczą godność kobiety?

      Pytanie numer 6 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy reklama zamieszczona obok podoba Ci się? http://foto.get.studio.wp.pl/s,vhs,n,38299829,f,5401118820454511130_orig.jpg

      Pytanie numer 7 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy reklama z poprzedniego pytania narusza Twój system wartości?

      Pytanie numer 8 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy podoba Ci się plakat kampanii społecznej przeciwko AIDS? http://bi.gazeta.pl/im/8/8723/z8723558Q,Kampania-przeciwko-AIDS.jpg

      Pytanie numer 9 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy reklama z poprzedniego pytania narusza Twój system wartości?

      Pytanie numer 10 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wiesz gdzie można zgłosić niewłaściwych wg Ciebie reklamy?

      Pytanie numer 11 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac