- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     
    Nierentowność firmy oraz zachowania kadry zarządzającej wobec tego zjawiska.

    Nierentowność firmy oraz zachowania kadry zarządzającej wobec tego zjawiska.

    Jak postrzegane jest zjawisko nierentowności przez kadrę zarządzającą polskich firm?. Jakie typowe zachowania są charakterystyczne dla zjawiska nierentowności?

    Jestem właścicielem/współwłaścicielem/osobą zarządzającą:

      Pytanie numer 1 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Firma, której jestem właścicielem/współwłaścicielem/osobą zarządzającą funkcjonuje na rynku:

      Pytanie numer 2 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w ostatnim czasie Twoja firma przeżywała trudności, zagrażające jej funkcjonowaniu na rynku:

      Pytanie numer 3 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Pozycję swojej firmy na rynku postrzegam jako:

      Pytanie numer 4 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w ostatnim czasie myślałeś o zamknięciu lub zmianie profilu prowadzonej przez Ciebie działalności:

      Pytanie numer 5 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaką rolę według Ciebie odgrywa proces zarządzania w firmach borykających się z nierentownością:

      Pytanie numer 6 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który z czynników według Ciebie najbardziej wpływa na przywrócenie firmie poziomu rentowności:

      Pytanie numer 7 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W przypadku pojawiających się trudności związanych z nierentownością i niską konkurencyjnością firmy, trwające dłuższy czas:

      Pytanie numer 8 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dokończ zdanie używając według Ciebie najtrafniejszego sformułowania: Powodzenie w prowadzeniu firmy najbardziej zależy od...:

      Pytanie numer 9 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Które z poniższych sformułowań wydaje Ci się najbardziej odpowiednie:

      Pytanie numer 10 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakiego rodzaju pomocy według Ciebie potrzebują nierentowne firmy:

      Pytanie numer 11 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac