- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Pomoc charytatywna – krótkie badanie przyczyn zaangażowania lub jego braku

    Badanie ma na celu sprawdzić, jakie czynniki wpływają na decyzję o podjęciu działań charytatywnych, oraz określenia głównych barier przed zaangażowaniem się w taką działalność. A także stopnia zaufania do fundacji działających w Polsce (ogółem).

    Czy uczestniczył(a) Pan(i) kiedyś w akcji charytatywnej (np. wpłacając pieniądze na fundację/ organizację charytatywną) lub w wolontariacie?

      Pytanie numer 1 z 6

    Co według Pana(i) jest największą barierą w niesieniu codziennej pomocy?

      Pytanie numer 2 z 6

    Ile byłby Pan(i) skłonny(a) poświęcić czasu tygodniowo, mając możliwość pomagać potrzebującym? Zakładając przy tym brak poniesienia jakichkolwiek kosztów.

      Pytanie numer 3 z 6

    Ile pieniędzy byłby Pan(i) skłonny przeznaczyć miesięcznie na wsparcie wybranej fundacji/ organizacji charytatywnej/ konkretnej osoby?

      Pytanie numer 4 z 6

    Określ swoje zaufanie do działań Fundacji charytatywnych w Polsce w skali 1-10. Gdzie:1 – nie ufam fundacjom, uważam że pieniądze przez nie zdobywane są źle rozdysponowane 10 – ufam w działania fundacji, wiem że moje pieniądze trafiają do osób potrzebujących faktycznej pomocy

      Pytanie numer 5 z 6

    Kogo wsparłbyś najchętniej (pieniężnie lub w dowolnej formie wolontariatu):

      Pytanie numer 6 z 6






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac