Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
Outsourcing w zarządzaniu firmą w Polsce. Stan aktualny i perspektywy rozwoju.
Ogólnopolskie badanie przedsiębiorców zlecone przez firmę HRL.pl mające na celu stworzenie raportu na temat outsourcingu w Polsce oraz perspektyw jego rozwoju.
Czy Państwa firma korzysta z usług zewnętrznej firmy na zasadzie outsourcingu?
Pytanie numer
1
z 13
tak
nie
nie wiem
Outsourcing IT - obszary w których korzystają Pastwo z usług firm zewnętrznych to:
Pytanie numer
2
z 13
konserwacje i naprawy sprzętu
rozwój aplikacji
przetwarzanie danych
druk i reprografia,
Outsourcing z zakresu operacji pomocniczych - obszary w których korzystają Pastwo z usług firm zewnętrznych to:
Pytanie numer
3
z 13
rachunkowość
funkcje płacowo-kadrowe
szkolenia
rekrutacja
marketing bezpośredni
reklama
ochrona fizyczna
usługi gastronomiczne
druk i reprografia
obsługa poczty
konsulting
inne
Outsourcing z zakresu logistyki - obszary w których korzystają Pastwo z usług firm zewnętrznych to:
Pytanie numer
4
z 13
spedycja i transport
leasing
kontrola, zarządzanie pojazdami
inne
Jakie motywy kierowały Państwem przy decydowaniu się na outsourcing?
Pytanie numer
5
z 13
oszczędności i kontrola kosztów w firmie
przeniesienie pełnej odpowiedzialności na firmę zewnętrzną
możliwość skupienia się na właściwej działalności firmy
zwolnienie własnych zasobów do innych celów
uzyskanie zasobów, którymi przedsiębiorstwo nie dysponuje
inne
Najczęściej spotykanymi problemami wiążącymi się z zastosowaniem outsourcingu są:
Pytanie numer
6
z 13
nieuzyskanie spodziewanych obniżek kosztów
niepowodzenia w wypracowaniu relacji prawdziwej współpracy z dostawcą usług
ogólne pogorszenie jakości realizacji funkcji dotychczas wykonywanej samodzielnie
spory między klientem a dostawcą usługi, zwłaszcza dotyczące jakości usługi i wysokości wynagrodzenia
wystąpienie możliwości uzależnienia się od dostawcy
zatarcie obrazu firmy wśród klientów
możliwość poniesienia strat wynikających z niesolidności kooperantów
inne
Najczęstsze błędy popełniane w trakcie wdrażania usługi outsourcingu:
Pytanie numer
7
z 13
kierowanie się wyłącznie kryterium cenowym przy wyborze kontrahenta
słabe relacje z firmą outsourcingową podczas realizacji usługi
nadmierna koncentracja na technologii i finansach, pomijanie aspektu personalnego
zbyt pośpiesznie przygotowywany kontrakt
inne
Jaki jest poziom satysfakcji z wyboru outsourcingu?
Pytanie numer
8
z 13
bardzo wysoki
wysoki
dobry
słaby
trudno powiedzieć
Jak długo korzystają Państwo z usług outsourcingowych?
Pytanie numer
9
z 13
1 - 2 lata
3 - 5 lat
5 - 7 lat
dłużej
nie korzystam
Czy wdrożenie outsourcingu polepszyło sytuację Państwa firmy?
Pytanie numer
10
z 13
tak, zdecydowanie
tak
nie
nic się nie zmieniło
Czy mając możliwość ponownego wyboru, zdecydowałby się Państwo na powierzenie realizacji określonych zadań firmie outsourcingowej?
Pytanie numer
11
z 13
tak
nie
trudno powiedzieć
Co zdecydowało przy wyborze firmy outsourcingowej?
Pytanie numer
12
z 13
kwalifikacje i doświadczenie kadry w firmie
renoma firmy
opinie i referencje
inne czynniki
Proszę określić ilość osób zatrudnionych w Państwa firmie:
Pytanie numer
13
z 13
1 - 10
11 - 50
51 - 200
200 -1000
ponad 1000
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »