- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Outsourcing w zarządzaniu firmą w Polsce. Stan aktualny i perspektywy rozwoju.

    Ogólnopolskie badanie przedsiębiorców zlecone przez firmę HRL.pl mające na celu stworzenie raportu na temat outsourcingu w Polsce oraz perspektyw jego rozwoju.

    Czy Państwa firma korzysta z usług zewnętrznej firmy na zasadzie outsourcingu?

      Pytanie numer 1 z 13

    Outsourcing IT - obszary w których korzystają Pastwo z usług firm zewnętrznych to:

      Pytanie numer 2 z 13

    Outsourcing z zakresu operacji pomocniczych - obszary w których korzystają Pastwo z usług firm zewnętrznych to:

      Pytanie numer 3 z 13

    Outsourcing z zakresu logistyki - obszary w których korzystają Pastwo z usług firm zewnętrznych to:

      Pytanie numer 4 z 13

    Jakie motywy kierowały Państwem przy decydowaniu się na outsourcing?

      Pytanie numer 5 z 13

    Najczęściej spotykanymi problemami wiążącymi się z zastosowaniem outsourcingu są:

      Pytanie numer 6 z 13

    Najczęstsze błędy popełniane w trakcie wdrażania usługi outsourcingu:

      Pytanie numer 7 z 13

    Jaki jest poziom satysfakcji z wyboru outsourcingu?

      Pytanie numer 8 z 13

    Jak długo korzystają Państwo z usług outsourcingowych?

      Pytanie numer 9 z 13

    Czy wdrożenie outsourcingu polepszyło sytuację Państwa firmy?

      Pytanie numer 10 z 13

    Czy mając możliwość ponownego wyboru, zdecydowałby się Państwo na powierzenie realizacji określonych zadań firmie outsourcingowej?

      Pytanie numer 11 z 13

    Co zdecydowało przy wyborze firmy outsourcingowej?

      Pytanie numer 12 z 13

    Proszę określić ilość osób zatrudnionych w Państwa firmie:

      Pytanie numer 13 z 13




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac