- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Mężczyźni, jako potencjalni klienci w gabinecie kosmetycznym

    Celem ankiety jest uzyskanie informacji na temat: \"Mężczyźni, jako potencjalni klienci w gabinecie kosmetycznym.\" Badania pod przewodnictwem Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu.

    Czy dbanie o wygląd zewnętrzny, jest dla Pana ważne?

      Pytanie numer 1 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli nie, dlaczego?

      Pytanie numer 2 z 12



    Czy korzystał Pan z usług w gabinecie kosmetycznym?

      Pytanie numer 3 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli tak, to z jakich usług Pan korzystał?

      Pytanie numer 4 z 12



    Czy chciałby Pan skorzystać / korzystać nadal z usług kosmetycznych?

      Pytanie numer 5 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzystałby Pan częściej z usług kosmetycznych, gdyby gabinet był stworzony tylko dla mężczyzn?

      Pytanie numer 6 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakich usług korzystałby Pan najczęściej?

      Pytanie numer 7 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki przedział godzinowy w ciągu dnia uważałby Pan za optymalny na te zabiegi?

      Pytanie numer 8 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Wiek?

      Pytanie numer 9 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie?

      Pytanie numer 10 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejscowość?

      Pytanie numer 11 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miesięczny dochód?

      Pytanie numer 12 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac