- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Promocja polskiej zywności tradycyjnej w Internecie.

    Zwracam się z prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety, dotyczącej promocji żywności tradycyjnej w Internecie. Ankieta jest anonimowa, a wyniki będą analizowane wyłącznie w zestawieniach statystycznych. W ten sposób narzędzie zapewnia warunki do szczerych i wyczerpujących odpowiedzi, na których mi bardzo zależy. Dziękuję za poświęcony czas i udział w badaniu. dr Iwona Oleniuch

    Czy spotkałaś/eś się kiedykolwiek w Internecie z akcją promującą polską żywność tradycyjną?

      Pytanie numer 1 z 2  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaką formę miała akcja promująca żywność tradycyjną? (możliwych jest wiele odpowiedzi)

      Pytanie numer 2 z 2




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac