- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    ANKIETA ZADOWOLENIA GOŚCIA W HOTELU

    Szanowni Państwo poprzez tę ankietę chcemy poznać Państwa opinię na temat naszego hotelu. Informacje te pomogą nam dokonać zmian, które Państwa zdaniem powinny być przeprowadzone w hotelu. Odpowiedzi prosimy udzielać przez postawienie znaku X w kwadracie znajdującym się obok wybranej przez Państwa odpowiedzi. Dziękujemy za wypełnienie ankiety.

    Skąd czerpał/a Pan/i informacje o odwiedzanym hotelu?

      Pytanie numer 1 z 13

    Proszę podać wykształcenie

      Pytanie numer 2 z 13

    Proszę podać wiek

      Pytanie numer 3 z 13

    Ile przeciętnie razy w ciągu roku korzysta Pan/i z usług hoteli?

      Pytanie numer 4 z 13

    Który z kolei raz korzysta Pan/i z usług tego obiektu?

      Pytanie numer 5 z 13

    W jakim celu odwiedził/a Pan/i obiekt?

      Pytanie numer 6 z 13

    Czy w opinii Pana/i zaproponowana przez obiekt cena usług jest adekwatna do ich jakości?

      Pytanie numer 7 z 13

    Czy planuje Pan/i powtórny przyjazd do obiektu, ewentualnie polecenie go znajomym?

      Pytanie numer 8 z 13

    Jak ocenia Pan/i pracowników hotelu?

      Pytanie numer 9 z 13

    Jak ocenia Pan/i wygląd i urządzenie pokoju?

      Pytanie numer 10 z 13

    Proszę wybrać płeć

      Pytanie numer 11 z 13

    Jak ocenia Pan/i dojazd do hotelu (jakość dróg, oznakowanie dojazdu do obiektu)?

      Pytanie numer 12 z 13

    Czy wg Pana/i materiały promocyjne (np. foldery, ulotki, strona www) są odpowiedniej jakości?

      Pytanie numer 13 z 13




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac