- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie rynku eventowego: Obiekty konferencyjno-eventowe z perspektywy organizatora

    Badanie rynku eventowego ma na celu poznanie opinii organizatorów wydarzeń, zleceniodawców, podwykonawców oraz przedstawicieli obiektów na temat funkcjonowania rynku w Polsce. Zgłębiane tematy to: preferencje organizatorów, oceny konkurencyjności rynku, trendów, zasad współpracy czy dobrych i złych praktyk. Badanie jest cykliczne oraz tematyczne. I cześć badania poświęcona jest opiniom organizatorów wydarzeń na temat lokalizacji pod eventy. Trendy, jakość współpracy, oczekiwania względem obiektów czy poziom obsługi. Badanie jest anonimowe, dane statystyczne będą użyte do materiałów merytorycznych dostępnych publicznie.

    Reprezentuję:

      Pytanie numer 1 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie zajmujesz stanowisko?

      Pytanie numer 2 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak długo pracujesz w branży eventowej?

      Pytanie numer 3 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakich obiektów konferencyjno-eventowych najczęściej korzystasz?

      Pytanie numer 4 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarzyło Ci się mieć przykre doświadczenia ze współpracy z obiektem, które wpłynęły na jakość wydarzenia?

      Pytanie numer 5 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy obiekty, w których organizowałeś eventy zezwalały na wprowadzanie własnych podwykonawców?

      Pytanie numer 6 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wymień 3 elementy, których najczęściej brakuje obiektom konferencyjno-eventowym to byłyby to:

      Pytanie numer 7 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz, że w Polsce jest atrakcyjna infrastruktura konferencyjno-eventowa?

      Pytanie numer 8 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jesteś zadowolony z poziomu ofert jakie otrzymujesz od obiektów?

      Pytanie numer 9 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co jest najbardziej problematyczne w wyborze lokalizacji pod wydarzenie?

      Pytanie numer 10 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzystasz z programu do zarządzania projektem w swojej pracy?

      Pytanie numer 11 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakimi obiektami najlepiej Ci się współpracowało?

      Pytanie numer 12 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz swój poziom zadowolenia ze współpracy z obiektami?

      Pytanie numer 13 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Organizując konferencję prasową jaką przestrzeń najczęściej wybierasz?

      Pytanie numer 14 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Organizując premierę produktowową jaką przestrzeń najczęściej wybierasz?

      Pytanie numer 15 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Organizując konferencję, kongres jaką najczęściej przestrzeń wybierasz?

      Pytanie numer 16 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakich przestrzeniach chciałbyś robić eventy?

      Pytanie numer 17 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Twoi Klienci są skłonni do eksperymentowania przy wyborze obiektu?

      Pytanie numer 18 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz poziom obiektów konferencyjno-eventowych pod kątem przygotowania logistycznego i technicznego do organizacji wydarzeń?

      Pytanie numer 19 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz współpracę z obiektami hotelowymi?

      Pytanie numer 20 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie są największe problemy we współpracy pomiędzy obiektami a organizatorami wydarzeń?

      Pytanie numer 21 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co uważasz na temat poziomu cen za wynajem obiektów pod wydarzenia w Polsce?

      Pytanie numer 22 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac