- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Oglądanie seriali telewizyjnych

    Badanie ma na celu określić, w jaki sposób współcześni odbiorcy seriali telewizyjnych mają w zwyczaju je oglądać oraz jaka jest najskuteczniejsza metoda ich promowania.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie oglądasz seriale telewizyjne?

      Pytanie numer 3 z 13

    Ile seriali telewizyjnych oglądasz regularnie w tym samym okresie czasu?

      Pytanie numer 4 z 13

    W jaki sposób oglądasz seriale telewizyjne w internecie?

      Pytanie numer 5 z 13

    Czy w celu obejrzenia ulubionego serialu korzystasz z telewizji kablowej (np. HBO) bądź płatnych platform medialnych (np. HBO Go)?

      Pytanie numer 6 z 13



    Czy za obejrzenie odcinka ulubionego serialu byłbyś w stanie zapłacić?

      Pytanie numer 7 z 13

    Czy podczas oglądania tradycyjnej telewizji korzystasz z innych urządzeń (komputer, tablet, smartfon)?

      Pytanie numer 8 z 13

    Za pomocą czego dowiedziałeś się o serialu telewizyjnym, który teraz oglądasz? Jaki jest to serial?

      Pytanie numer 9 z 13



    Które z poniższych seriali telewizyjnych oglądasz?

      Pytanie numer 10 z 13

    O których z zaznaczonych powyżej seriali dowiedziałeś /-aś się dzięki mediom społecznościowym (m. in Facebook, Twitter, Instagram)?

      Pytanie numer 11 z 13

    Czy obserwujesz oficjalne profile ulubionego serialu w mediach społecznościowych (np. Facebook, Twitter, Instagram)?

      Pytanie numer 12 z 13

    Co najbardziej zachęca Cię do obejrzenia serialu?

      Pytanie numer 13 z 13




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac