- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Zachowania konsumentów przy zakupie muzyki w sklepach stacjonarnych jak i internetowych

    Dzień dobry. Nazywam się Paulina Klimontowska. Jestem studentką ekonomii na Uniwersytecie Wrocławskim. Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższego kwestionariusza ankietowego, którego celem jest uzyskanie informacji na temat zachowań konsumentów przy zakupie muzyki w sklepach stacjonarnych jak i internetowych. Zebrane w ten sposób dane pomogą mi w sformułowaniu wniosków, które zostaną zawarte w pracy licencjackiej. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki będą porównywane wyłącznie w zbiorczych zestawieniach statystycznych. Z góry dziękuję za życzliwe potraktowanie mojej prośby.

    Czy muzyka ma dla Ciebie duże znaczenie?

      Pytanie numer 1 z 1  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac