- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie wpływu reklamy za uczestnictwem celebrytów na konsumentów oraz jej efektywności

    Badanie realizuje studentka III roku studiów w WSFIZ Serohina Anzhela. Badanie przeprowadzone, jest w celu sprawdzenia, jaki wpływ wywiera na konsumentów reklama za uczestnictwem celebrytów. Badanie realizowane jest na terenie Warszawy i hej okolicach. Dane będą udostępnione w pracy licencjackiej danej studentki. Wypełnienie danej ankiety pokaże w jakim stopniu reklamy z uczestnictwem popularnych osób zwiększają czy zmniejszają jej efektywność. Udzielanie informacji jest dobrowolne i anonimowe, wypełnienie ankiety zajmuje około 5 minut.

    Ankieta jest nieaktywna.

    Zobacz wyniki


    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac