- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Nestlé a społeczna odpowiedzialność biznesu w perspektywie konsumentów

    Szanowni Państwo, Jestem studentką studiów na kierunku “Zarządzanie”. W celu zebrania wyników badań empirycznych do pracy licencjackiej, zachęcam do wypełnienia poniższej ankiety zatytułowanej “Nestlé a społeczna odpowiedzialność biznesu w perspektywie konsumentów”. Skierowana jest ona do osób mających styczność z produktami firmy Nestlé. Ankieta jest złożona z 16 pytań. Proszę o odpowiedzi, które w pełni oddają Pana/Pani stanowisko. Ankieta jest anonimowa, a informacje w niej uzyskane będą traktowane jako poufne i zostaną wykorzystane wyłącznie w celach badawczych. Będę wdzięczna za jej wypełnienie i udzielenie szczerych odpowiedzi.

    Proszę podać płeć:

      Pytanie numer 1 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę podać wiek:

      Pytanie numer 2 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę zaznaczyć wykształcenie:

      Pytanie numer 3 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę zaznaczyć miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 4 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka jest liczba osób w Pana/Pani gospodarstwie domowym?

      Pytanie numer 5 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy posiada Pan/Pani dzieci? Jeżeli tak, proszę wskazać liczbę dzieci.

      Pytanie numer 6 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wskazać wysokość mięsięcznego dochodu na członka rodziny w obrębie Pana/Pani gospodarstwa domowego:

      Pytanie numer 7 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Panu/Pani znane pojęcie CSR lub Społeczna Odpowiedzialność Biznesu?

      Pytanie numer 8 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę zaznaczyć cechy, które dla Pana/Pani jako konsumenta, są ważnymi elementami przy ocenie firmy:

      Pytanie numer 9 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo ważne Ważne Ani ważne ani nieważne Mało ważne Zupełnie nieważne
    Nacisk, jaki firma kładzie na swój wpływ na środowisko naturalne
    Wspieranie i inwestowanie w rozwój pracowników oraz technologii
    Stosowanie możliwie najbardziej konkurencyjnych cen
    Długoterminowe myślenie, mające na celu dobro ogólnospołeczne
    Dbałość o wysoką jakość produktów
    Postępowanie zgodne z zasadami etycznymi
    Renoma i wizerunek firmy
    Dobre relacje z otoczeniem, z konsumentami
    Zgodność opinii firmy z moimi poglądami
    Działania i akcje charytatywne
    Sukces finansowy firmy
    Współpraca firmy z dostawcami i pośrednikami o przejrzystych zasadach etycznych

    Czym się Pan/Pani kieruje przy wyborze produktu?

      Pytanie numer 10 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Tak Raczej tak Ani tak ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Cena
    Marka
    Reklama produktu
    Skład / Jakość produktu
    Obraz / wizerunek firmy
    Obsługa / Stosunek do klientów
    Własne nawyki zakupowe / żywieniowe
    Produkt jest / nie jest lokalnie wytworzony
    Dopasowanie produktu do aktualnych potrzeb
    Szkodliwość produktu na środowisko lub jej brak
    Działania firmy na rzecz społeczeństwa

    Jak często kupuje Pan/Pani produkty firmy Nestlé?

      Pytanie numer 11 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wskazać jakie pierwsze skojarzenie wywołują wskazane produkty firmy Nestlé, w kontekście wpływu jaki wywierają na otoczenie:

      Pytanie numer 12 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Produkt korzystny Bez wpływu na otoczenie Produkt szkodliwy Trudno powiedzieć
    Baton Kit Kat
    Mleko modyfikowane
    Jedzenie dla dzieci Gerber
    Woda (Dar Natury, Nestlé Aquarel, Nałęczowianka, Perrier, S.Pellegrino)
    Kawa Nescafé

    Czy określiłby Pan/określiłaby Pani firmę Nestlé jako społecznie odpowiedzialną, mając na uwadze czynnik związany z oferowaniem produktów/usług wysokiej jakości, przy jednoczesnym dbaniu o otoczenie i długoterminowe korzyści społeczeństwa i środowiska naturalnego?

      Pytanie numer 13 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy byłby Pan/byłaby Pani w stanie zapłacić dwukrotnie wyższą kwotę, jeżeli produkt...

      Pytanie numer 14 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Tak Raczej tak Ani tak ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    byłby wytworzony bez szkody dla środowiska
    byłby zdrowy / dobrej jakości
    byłby wytworzony w sposób społecznie odpowiedzialny i z uwzględnieniem potrzeb społeczeństwa
    byłby wytworzony lokalnie
    miałby się wiązać z akcją charytatywną
    przyczyniałby się do wzrostu zatrudnienia

    Proszę o wskazanie innego powodu/powodów (jeżeli istnieje/istnieją takowe), który sprawiłby, że byłby Pan/byłaby Pani w stanie zapłacić dwukrotnie wyższą kwotę:

      Pytanie numer 15 z 16



    Jak duży wpływ według Pana/Pani, ma Pan/Pani jako konsument na etyczne zachowanie firm?

      Pytanie numer 16 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac