Postawy i zachowania konsumentów wobec żywności tradycyjnej o regionlanym charakterze
Jestem pracownikiem naukowym Politechniki Rzeszowskiej i zwracam się do Pani/Pana z prośbą o wzięcie udziału w badaniach prowadzonych w Katedrze Gospodarki Żywnościowej i Towaroznawstwa. Mają one na celu poznanie opinii konsumentów na temat polskiej żywności o tradycyjnym i regionalnym charakterze. Przykładami takich produktów są m.in. oscypek, miód wrzosowy z Borów Dolnośląskich, obwarzanek krakowski, kluski śląskie, kindziuk, sękacz podlaski, andruty kaliskie, wielkopolski ser smażony, kiełbasa lisiecka, pieróg lubelski, olej roztoczański, sójki mazowieckie, proziaki, kiełbasa z Markowej, podkarpacki miód spadziowy...
Ankieta ma charakter anonimowy, a jej wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie do celów naukowych.
Niezwykle istotne jest by wypełniając formularz pamiętać, że nie ma właściwych i niewłaściwych odpowiedzi i że każda (wyrażająca zarówno pozytywne, jak i negatywne odczucia) ma dla badającego walor poznawczy. Dlatego ważne jest by NIE POMINĄĆ żadnego pytania i by odpowiedzi odzwierciedlały Pani/Pana OSOBISTE opinie i odczucia. Zawarcie w ankiecie kilku pytań podobnie brzmiących jest zabiegiem celowym i wynika z zakodowania w niej 4 modeli postaw, gdzie modele 2, 3 i 4 stanowią modyfikacje modeli nr 1. Z faktu wykorzystania 4 różnych modeli postaw wyniaka także długość ankiety.
Odpowiedź na wszystkie pytania powinna zająć około 20 minut.
mgr Iwona Oleniuch
Katedra Gospodarki Żywnościowej i Towaroznawstwa
Politechnika Rzeszowska