- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    TWÓRCZOŚĆ !

    ............

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Staż pracy

      Pytanie numer 3 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co rozumie Pani/Pan przez twórczą pracę z dzieckiem?

      Pytanie numer 4 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pani/Pana zdaniem rozwijanie twórczej aktywności wśród dzieci od najmłodszych lat jest potrzebne?

      Pytanie numer 5 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak Pani/Pan ocenia rolę wykorzystywania twórczości w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym?

      Pytanie numer 6 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka jest według Pani/Pana świadomość pracy twórczej z dziećmi wśród nauczycieli?

      Pytanie numer 7 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zauważa Pani/Pan przeszkody w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci?

      Pytanie numer 8 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które rodzaje twórczości wykorzystuje Pani/Pan najchętniej w pracy z dziećmi?

      Pytanie numer 9 z 19

    Jakie rodzaje twórczości są Pani/Pana zdaniem najlepiej odbierane przez dzieci?

      Pytanie numer 10 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który obszar, według Pani/Pana zasługuje na większą uwagę ze strony nauczycieli?

      Pytanie numer 11 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy poziom satysfakcji dziecka podczas zajęć jest dla Pani/Pana istotny?

      Pytanie numer 12 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w swojej pracy z dzieckiem stosuje Pani metody rozwijające twórcze myślenie lub działanie dziecka?

      Pytanie numer 13 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z których metod pracy twórczej korzysta Pani/Pan najczęściej?

      Pytanie numer 14 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wszystkie z poniżej wymienionych metod pracy twórczej są Pani/Panu znane? metoda opowieści ruchowej J. C. Thulin, metoda twórczego myślenia J Osborne, metoda malowania dziecięcioma palcami Finger Painting, teatrzyk wyboru

      Pytanie numer 15 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie metodyczne nauczycieli w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym?

      Pytanie numer 16 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Pani/Pana bezpiecznie jest korzystać z dostępnych przewodników metodycznych?

      Pytanie numer 17 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pani/Pan swoją kreatywność w tworzeniu zajęć w dziećmi?

      Pytanie numer 18 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy odczuwa Pani/Pan potrzebę urozmaicania swojej pracy?

      Pytanie numer 19 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac