Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
TWÓRCZOŚĆ !
............
Płeć
Pytanie numer
1
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
kobieta
mężczyzna
Wiek
Pytanie numer
2
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
18-28 lat
29-40 lat
powyżej 40 lat
Staż pracy
Pytanie numer
3
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
1-5 lat
6-10 lat
11-20 lat
21 lat i więcej
Co rozumie Pani/Pan przez twórczą pracę z dzieckiem?
Pytanie numer
4
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
nadawanie mu okazji do samodzielnego tworzenia
rozwijanie jego zdolności z wykorzystaniem schematów
twórcza praca jest wtedy, gdy zajęcia są atrakcyjne dla dziecka
Czy Pani/Pana zdaniem rozwijanie twórczej aktywności wśród dzieci od najmłodszych lat jest potrzebne?
Pytanie numer
5
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak, rozwijanie aktywności przynosi nowe osiągnięcia pozwalające osiągnąć kolejne coraz wyższe fazy rozwoju, a także wspomaga, stymuluje rozwój dziecka
nie ma według mnie większego znaczenia
nie mam zdania
Jak Pani/Pan ocenia rolę wykorzystywania twórczości w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym?
Pytanie numer
6
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
uważam, że należy wykorzystywać pracę twórczą z dziećmi na dużą skalę
uważam, że wystarczająca ilość bodźców jest dostarczana dzieciom w środowisku przedszkolnym każdego dnia
nie mam zdania
Jaka jest według Pani/Pana świadomość pracy twórczej z dziećmi wśród nauczycieli?
Pytanie numer
7
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
zdecydowanie za mała
odpowiednia
zbyt często wykorzystywane są twórcze metody pracy
nie wiem
Czy zauważa Pani/Pan przeszkody w rozwijaniu twórczej aktywności dzieci?
Pytanie numer
8
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Które rodzaje twórczości wykorzystuje Pani/Pan najchętniej w pracy z dziećmi?
Pytanie numer
9
z 19
twórczość plastyczna
twórczość muzyczna
twórczość ruchowa
Jakie rodzaje twórczości są Pani/Pana zdaniem najlepiej odbierane przez dzieci?
Pytanie numer
10
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
twórczość plastyczna
twórczość muzyczna
twórczość ruchowa
Który obszar, według Pani/Pana zasługuje na większą uwagę ze strony nauczycieli?
Pytanie numer
11
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
twórczość plastyczna
twórczość muzyczna
twórczość ruchowa
Czy poziom satysfakcji dziecka podczas zajęć jest dla Pani/Pana istotny?
Pytanie numer
12
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak, ponieważ jego zadwolenie stanowi dla mnie największą nagrodę
nie, ponieważ nie wszystkie zajęcia muszą być atrakcyjne dla dziecka
nie mam zdania
Czy w swojej pracy z dzieckiem stosuje Pani metody rozwijające twórcze myślenie lub działanie dziecka?
Pytanie numer
13
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Z których metod pracy twórczej korzysta Pani/Pan najczęściej?
Pytanie numer
14
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
metoda dobrego startu Marty Bogdanowicz
koncepcja Carla Orffa
metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne
metoda gimnastyki twórczej Rudolfa Labana
Czy wszystkie z poniżej wymienionych metod pracy twórczej są Pani/Panu znane? metoda opowieści ruchowej J. C. Thulin, metoda twórczego myślenia J Osborne, metoda malowania dziecięcioma palcami Finger Painting, teatrzyk wyboru
Pytanie numer
15
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie metodyczne nauczycieli w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym?
Pytanie numer
16
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
na niskim poziomie
na poziomie umiarkowanym
na wysokim poziomie
Czy według Pani/Pana bezpiecznie jest korzystać z dostępnych przewodników metodycznych?
Pytanie numer
17
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak, korzystam z nich od dawna, nie widzę żadnych mankamentów
nie, uważam, że wiele treści powinno ulec zmianie (np. poziom przekazywanych dzieciom treści, skupienie się na innych obszarach niż sugrowane
nie korzystam z przewodników metodycznych
Jak ocenia Pani/Pan swoją kreatywność w tworzeniu zajęć w dziećmi?
Pytanie numer
18
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
na niskim poziomie
na poziomie umiarkowanym
na wysokim poziomie
Czy odczuwa Pani/Pan potrzebę urozmaicania swojej pracy?
Pytanie numer
19
z 19
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak, nieustannie zmieniam i rozwijam koncepcję swojej pracy
nie, wypracowałam/wypracowałem swój sprawdzony system pracy i uważam go za dobry
nie wiem
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »