- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Marki odzieżowe na Facebooku

    Jestem studentką 3 roku na kierunku Zarządzanie, poniższa ankieta ma posłużyć do badań własnych w pracy licencjackiej. Głównie postaram się zbadać przyczyny jakimi kierują się użytkownicy Facebooka o decyzji obserwacji profilu marek odzieżowych. Ankieta zawiera 16 zamkniętych, krótkich pytań. Proszę o szczere odpowiedzi i dziękuję za poświęcony czas.

    W jakim jesteś wieku?

      Pytanie numer 1 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć:

      Pytanie numer 2 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 3 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często kupujesz odzież przez internet?

      Pytanie numer 4 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy posiadasz konto na Facebook\'u?

      Pytanie numer 5 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile marek odzieżowych obserwujesz na Facebook\'u?

      Pytanie numer 6 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy dzięki obserwowaniu marek odzieżowych na Facebooku czujesz do nich większe przywiązanie?

      Pytanie numer 7 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakich przyczyn najczęściej dodajesz marki odzieżowe do obserwowanych?

      Pytanie numer 8 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Lubię tą markę i się z nią utożsamiam Aby otrzymać rabat Aby wziąć udział w konkursie Poznanie obecnej oferty produktów Aby być na bieżąco z promocjami Polecenie przez znajomych Duża liczba znajomych obserwuje tą markę odzieżową Zainteresowały mnie treści, które marka zamieszcza na profilu Aby być na bieżąco z trendami w modzie Aby podzielić się opinią o produkcie - pozytywną Aby podzielić się opinią o produkcie - negatywną
    Bardzo często
    Często
    Czasami
    Rzadko
    Nigdy

    Jak często śledzisz nowo dodawane informacje przez marki odzieżowe?

      Pytanie numer 9 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka według Ciebie jest odpowiednia częstotliwość aktualizowania tablicy marki odzieżowej ?

      Pytanie numer 10 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zbyt częste aktualizowanie tablicy przez marki odzieżowe zniechęca Cię do obserwowania fanpage’y?

      Pytanie numer 11 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z treści zamieszczanych na profilach marek odzieżowych przykuwają najbardziej Twoją uwagę? (w skali od 1 – najsłabiej do 5 – najbardziej)

      Pytanie numer 12 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Tekst Grafika Video Linki Aplikacje/gry Konkursy Rabaty Posty/komentarze innych obserwatorów
    1
    2
    3
    4
    5

    Jak często zdarzyło Ci się być aktywnym na fanpage’u marki odzieżowej? (kliknąć lubię to, napisać komentarz pod postem, udostępnić coś innym, wziąć udział w konkursie itp.)

      Pytanie numer 13 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim celu najczęściej komentujesz posty/profil marki odzieżowej na fanepage’u?

      Pytanie numer 14 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarzyło Ci się dokonać zakupu odzieży bo zachęciły Cię do tego treści zamieszczane przez markę na swoim profilu na Facebooku?

      Pytanie numer 15 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często zdarza Ci się skorzystać z rabatu oferowanego przez marki dla fanów na Facebooku?

      Pytanie numer 16 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac