- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    sposoby manipulacji w reklamie świątecznej i okazjonalnej

    Ankieta ma na celu sprawdzenie wpływ reklam na odczucia odbiorców

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 1 z 17

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 2 z 17

    Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 17

    Czy lubisz święta Bożego Narodzenia

      Pytanie numer 4 z 17

    Czy interesujesz się sportem? Olimpiady, Mistrzostwa Świata, Liga Mistrzów itd.

      Pytanie numer 5 z 17

    Jakie emocje budzi w Tobie ta reklama?

      Pytanie numer 6 z 17

    Czy lubisz tą reklamę Coca-Coli?

      Pytanie numer 7 z 17

    Jakie uczucia towarzyszą Ci po zakończeniu reklamy Coca-Coli?

      Pytanie numer 8 z 17

    Jakie uczucia towarzyszyły Ci podczas oglądania reklamy? Zaznacz, które z nich były najbardziej intensywne.

      Pytanie numer 9 z 17

    Czy reklama Alior Banku podobała Ci się?

      Pytanie numer 10 z 17

    Odnośnie reklamy Alior Banku, czy przywołała ona Twoje wspomnienia/odczucia związane z czasem świąt?

      Pytanie numer 11 z 17

    Odnośnie reklamy Alior Banku, co czułaś/-eś po jej zakończeniu?

      Pytanie numer 12 z 17

    Jakie uczucia towarzyszyły Ci podczas oglądania reklamy?

      Pytanie numer 13 z 17

    Odnośnie reklamy piwa Tyskie, jaka myśl pojawia się pierwsza, gdy słyszysz hasło reklamowe \"5 stadion, gdzie Tyskie łączy przyjaciół\"?

      Pytanie numer 14 z 17

    Czy reklama Pepsi przykuła Twoją uwagę?

      Pytanie numer 15 z 17

    Jakie uczucia wywołuje w Tobie pojawiający się w reklamie slogan \"Live for now\" (tłum. żyj chwilą)

      Pytanie numer 16 z 17

    Jakie odczucia budzi w dobie hasło \"We can be hero just for one day\" (tłum. Możemy być bohaterami tylko przez jeden dzień)

      Pytanie numer 17 z 17




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac