- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Biura podróży (dodatkowe)

    Biura podróży (dodatkowe)

    Która z wymienionych poniżej form reklamy jest w Pana/Pani odczuciu najbardziej zachęcająca do wzięcia udziału w wycieczce?

      Pytanie numer 1 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim zakresie następujące formy promocji są w stanie Pana/Panią skłonić do zakupu wycieczki w danym biurze podróży?

      Pytanie numer 2 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      zdecydowanie nie jest w stanie raczej nie jest w stanie nie wiem raczej jest w stanie zdecydowanie jest w stanie
    konferencje prasowe z udziałem przedstawicieli biur podróży, w czasie których reprezentują oni swoje przedsiębiorstwa i odpowiadają na pytania dziennikarzy i zebranych
    wywiady w mediach z uczestnikami wycieczek organizowanych przez biuro
    sponsorowanie przez dane biuro imprez sportowych i kulturalnych

    Która z poniższych metod promocji dodatkowej sprawiłyby, że najchętniej zapoznał(a)by się Pan(i) z ofertą biura i ewentualnie wziął udział w wyciecze organizowanej przez biuro?

      Pytanie numer 3 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w podejmowaniu decyzji dotyczącej wyjazdu kieruje się Pan(i) opinią rodziny, znajomych lub autorytetów i innych znanych osób?

      Pytanie numer 4 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarza się Panu/Pani zakupić wyjazd poza sezonem turystycznym?

      Pytanie numer 5 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób odnosi się Pan(i) do bezpośredniego imiennego zwracania się biur podróży z ofertą do klienta?

      Pytanie numer 6 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób odnosi się Pan(i) do materiałów promocyjnych wysyłanych bezpośrednio pocztą lub przez e-mail?

      Pytanie numer 7 z 9

    W jaki sposób odnosi się Pan(i) do informacji medialnych wpływających na kształtowanie się wizerunku biur podróży?

      Pytanie numer 8 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki sposób przekazywania informacji o wycieczce jest wystarczający aby nakłonić Pana/Panią do zakupu?

      Pytanie numer 9 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac