- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    WPŁYW JAKOŚCI USŁUG GASTRONOMICZNYCH NA KSZTAŁTOWANIE POZIOMU KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW

    Szanowni Państwo! Uprzejmie proszę o wypełnienie poniższej ankiety służącej zebraniu wyników do pracy magisterskiej, która odnosi się do jakości usług świadczonych w przedsiębiorstwach sektora gastronomii. Celem badania jest pozyskanie informacji związanych z wpływem jakości usług gastronomicznych na kształtowanie poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw. W tej ankiecie nie ma odpowiedzi dobrych lub złych. Odzwierciedlają one tylko poglądy, dotyczące opisywanych zagadnień. Zapewniam poufność w zakresie uzyskanych od Państwa informacji i tym samym proszę o szczere odpowiedzi na pytania, które posłużą wyłącznie celom naukowym. Serdecznie zapraszam do jej wypełnienia!

    1. Czy korzysta Pani/Pan z usług gastronomicznych restauracji z obsługą kelnerską? JEŻELI NIE, bardzo dziękuję za chęć udziału w badaniu.

      Pytanie numer 1 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Jak często Pani/Pan jada poza domem w restauracji?

      Pytanie numer 2 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. Ile wydaje Pani/Pan średnio pieniędzy (na osobę) za posiłek w restauracji?

      Pytanie numer 3 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Proszę podać główne powody, dla których jada Pani/Pan w restauracji. Można wybrać więcej niż jedną odpowiedź (max 3 odpowiedzi) KOMENTARZ DOTYCZY TYLKO OSTATNIEJ ODPOWIEDZI.

      Pytanie numer 4 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Proszę określić ważność poniższych czynników wpływających na Pani/Pana wybór dotyczący lokalu gastronomicznego (1- nieważne, 5- bardzo ważne).

      Pytanie numer 5 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    aspekty zdrowotne posiłku
    cena
    czas oczekiwania na zamówienie
    ilość miejsc w lokalu
    informacje oraz opinie znalezione w internecie, prasie, telewizji
    innowacyjne rozwiązania organizacyjne i technologiczne
    jakość dań
    kompetentna i miła obsługa
    lokalizacja
    pochodzenie produktów (dostawcy)
    popularność lokalu
    promocje, kupony rabatowe (np. groupon)
    rekomendacje znajomych/rodziny
    urozmaicone menu
    wystrój lokalu

    6. Proszę zaznaczyć 5 czynników, które mają największe znaczenie dla Pani/Pana przy PONOWNYM WYBORZE tej samej restauracji i określić ich rangę ważności (1- nieważne, 5- bardzo ważne)

      Pytanie numer 6 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7. Jak często korzysta Pani/Pan z opinii znajomych/rodziny lub recenzji w internecie/prasie przed wyborem restauracji? W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „NIGDY”, proszę przejść do pytania numer 9.

      Pytanie numer 7 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. Jak ważna jest dla Pani/Pana taka opinia?

      Pytanie numer 8 z 26

    9. W jakim stopniu Pani/Pana wybór restauracji jest zdeterminowany przez ogólnie panujące trendy żywieniowe (popularność produktów BIO i EKO, wegetarianizmu, produktów o niskim indeksie glikemicznym)?

      Pytanie numer 9 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    10. Jakie czynniki Pani/Pana zdaniem determinują jakość usług gastronomicznych? Można wybrać więcej niż jedną odpowiedź (max 3 odpowiedzi) KOMENTARZ DOTYCZY TYLKO OSTATNIEJ ODPOWIEDZI

      Pytanie numer 10 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    11. Który z powyżej wybranych przez Panią/Pana determinantów (pytanie nr 10) jest najważniejszy i dlaczego?

      Pytanie numer 11 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    12. Proszę ocenić w jakim stopniu poziom wiedzy pracowników oraz możliwości jej poszerzania wpływają na poziom jakości usług:

      Pytanie numer 12 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    13. Czy wysoki poziom kompetencji pracowników wzbudza u Pani/Pana zaufanie i zachęca do powtórnego odwiedzenia restauracji?

      Pytanie numer 13 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    14. Proszę ocenić przydatność opinii konsumenta do działań przedsiębiorstwa mających na celu poprawę jakości usług gastronomicznych:

      Pytanie numer 14 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    15. Czy podczas wizyty w restauracji zdarza się Pani/Panu zgłaszać uwagi dotyczące otrzymanego posiłku lub obsługi? JEŻELI NIE, proszę przejść do pytania numer 18.

      Pytanie numer 15 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    16. W przypadku udzielenia odpowiedzi twierdzącej (\"tak\") w pytaniu poprzednim (nr 15) proszę sprecyzować czego najczęściej dotyczą te uwagi.

      Pytanie numer 16 z 26



    17. Po zgłoszeniu skargi:

      Pytanie numer 17 z 26

    18. Co rozumie Pani/Pan pod pojęciem konkurencyjności przedsiębiorstw?

      Pytanie numer 18 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    19. Jak Pani/Pana zdaniem kształtuje się poziom konkurencyjności przedsiębiorstw sektora gastronomicznego?

      Pytanie numer 19 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    20. Proszę uszeregować poniższe czynniki w kolejności od najważniejszego czynnika (nr 1) wpływającego na poziom konkurencyjności przedsiębiorstw sektora gastronomicznego do najmniej istotnego czynnika (nr 7):

      Pytanie numer 20 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5 6 7
    cena
    jakość
    różnorodność produktów
    personel
    wystrój
    lokalizacja
    reklama

    21. Proszę ocenić w jakim stopniu poziom konkurencyjności przedsiębiorstw zdeterminowany jest wprowadzeniem innowacyjnych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych:

      Pytanie numer 21 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    22. Płeć:

      Pytanie numer 22 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    23. Wiek:

      Pytanie numer 23 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    24. Wykształcenie:

      Pytanie numer 24 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    25. Miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 25 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    26. Miesięczny średni dochód przypadający na jedną osobę w Pani/Pana gospodarstwie domowym:

      Pytanie numer 26 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac