- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ promocji na kształtowanie zachowań rynkowych konsumentów uslug telekomunikacyjnych.

    Celem niniejszej ankiety jest poznanie Państwa zdania na temat wpływu promocji na zachowania konsumentów na rynku operatorów sieci komórkowych. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki zostaną użyte wyłącznie do celów naukowych. Zwracam się z prośbą o szczere i przemyślane odpowiedzi. Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź, chyba że przy pytaniu podano inną informację. Z góry dziękuję za udzieloną pomoc i poświęcony czas.

    Z usług ilu operatorów sieci komórkowych korzystała Pani/Pan do tej pory?

      Pytanie numer 1 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z usług, którego operatora sieci komórkowych korzysta Pani/Pan obecnie?

      Pytanie numer 2 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co wpłynęło w Pani/Pana przypadku na wybór operatora sieci komórkowej, z usług którego korzysta Pani/Pan obecnie?

      Pytanie numer 3 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który z niżej podanych operatorów sieci komórkowych w ostatnich latach Pani/Pana zdaniem prowadził najlepszą kampanię promocyjną?

      Pytanie numer 4 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który z operatorów sieci komórkowych jest Pani/Pana zdaniem najbardziej rozpoznawalny w Polsce?

      Pytanie numer 5 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jakość obsługi bezpośredniej (sprzedaży osobistej w salonach, pracy konsultantów, pracowników serwisów, itp.) ma wpływ na Pani/Pana opinię o danej sieci?

      Pytanie numer 6 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie działania promocyjne sieci komórkowych mają na Panią/Pana największy wpływ? (proszę wybrać maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 7 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kiedykolwiek zmieniła Pani/Pan posiadaną sieć komórkową na inna pod wpływem działań promocyjnych innej firmy?

      Pytanie numer 8 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie to były działania promocyjne?

      Pytanie numer 9 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest Pani/Pana stosunek do reklam i akcji promocyjnych operatorów sieci komórkowych?

      Pytanie numer 10 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy z reklam operatorów sieci komórkowych uzyskuje Pani/Pan wystarczającą ilość informacji na temat oferowanych przez nich usług?

      Pytanie numer 11 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jaką formą promocji na rynku operatorów sieci komórkowych styka się Pani/Pan najczęściej?

      Pytanie numer 12 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ofertę którego operatora sieci komórkowej zna Pani/Pan najlepiej?

      Pytanie numer 13 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 14 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 15 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 16 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 17 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz przedział swojego dochodu:

      Pytanie numer 18 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac