- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Skuteczności narzędzi marketingowych w branży telekomunikacyjnej na przykładzie stoiska detalicznego

    Ankieta ma na celu sprawdzenia skuteczności działań marketingowych na stoisku detalicznym zajmującym się branżą telekomunikacyjną (telefony komórkowe i akcesoria)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 1 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 2 z 19

    Jakie masz wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 19

    W momencie, gdy jesteś zadowolony/-na z jakości obsługi klienta na stoisku z branży telekomunikacyjnej - polecisz zakupy w niej znajomemu i zostawisz do niego kontakt?

      Pytanie numer 4 z 19

    Czy często ponawiasz zakupy w punktach detalicznych, z których usług byłeś\-aś bardzo zadowolony\-na?

      Pytanie numer 5 z 19

    Czy dobre wrażenie wywołane przez sprzedawcę sprawiło, że kupiłeś u niego produkt, którego cena była wyższa, niż u konkurencji?

      Pytanie numer 6 z 19

    Jaką dominującą cechę powinien mieć sprzedawca, aby przekonać Cię do zakupu danego produktu?

      Pytanie numer 7 z 19

    Która z poniższysz rzeczy jest dla Ciebie najbardziej atrakcyjna?

      Pytanie numer 8 z 19

    Czy często korzystasz z usług miejsc polecanych przez znajomych?

      Pytanie numer 9 z 19

    Czy możliwość płatności karta na stoisku telekomunikacyjnym jest dla Ciebie ważna i wygodna?

      Pytanie numer 10 z 19

    Czy możliwość kupna danego towaru na raty jest dla Ciebie ważnym kryterium?

      Pytanie numer 11 z 19

    Czy prezentacja danego modelu telefonu "na żywo" przez zakupem jest dla Ciebie ważna?

      Pytanie numer 12 z 19

    Czy lubisz brać udział w wystawach organizowanych przez firmy z branży telekomunikacyjnej?

      Pytanie numer 13 z 19

    Czy widziałeś informację na temat stoisk z telefonami i akcesoriami w portalach społecznościowych?

      Pytanie numer 14 z 19

    Co ma największy wpływ na Twoją decyzję odnośnie kupna nowego telefonu?

      Pytanie numer 15 z 19

    Czy w pakiecie z telefonem Twoje zainteresowanie wzbudzają również akcesoria komórkowe?

      Pytanie numer 16 z 19

    Czy chciałbyś otrzymywać informacje od sprzedającego o nowych akcesoriach do Twojego produktu?

      Pytanie numer 17 z 19

    Czy napisy na telefonach "nowość" i "promocja" wzbudzają Twoje zainteresowanie?

      Pytanie numer 18 z 19

    Czy na podstawie tylko i wyłącznie rozmowy ze sprzedawcą na stoisku telekomunikacyjnym dokonałeś/-aś zakupu danego produktu?

      Pytanie numer 19 z 19




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac