- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Czynniki wpływające na zachowania agresywne wobec członków rodziny.

    Ankieta dotyczy przemocy w rodzinie w opinii osób w różnym wieku.

    Proszę podać swoją płeć.

      Pytanie numer 1 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę podać swój wiek

      Pytanie numer 2 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zjawisko przemocy w rodzinie jest Ci obce?

      Pytanie numer 3 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy ktoś w Twoim otoczeniu boryka się z problemem przemocy w rodzinie?

      Pytanie numer 4 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kiedykolwiek byłeś świadkiem przemocy w rodzinie?

      Pytanie numer 5 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kto najczęściej ucieka się do przemocy wobec swoich bliskich?

      Pytanie numer 6 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kto najczęściej pada ofiarą przemocy?

      Pytanie numer 7 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z poniższych jest według Ciebie przyczyną agresji?

      Pytanie numer 8 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z wymienionych czynników społecznych wpływają na agresję?

      Pytanie numer 9 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki rodzaj przemocy jest najczęściej stosowany?

      Pytanie numer 10 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kiedykolwiek byłeś ofiarą przemocy w rodzinie?

      Pytanie numer 11 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób zazwyczaj reagujesz na przejaw przemocy w rodzinie?

      Pytanie numer 12 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Komu według Ciebie należy zgłaszać problem agresji w rodzinie?

      Pytanie numer 13 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Ciebie istnieją uzasadnione przypadki przemocy w rodzinie?

      Pytanie numer 14 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac