- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wartości społeczno-moralne w filmach animowanych u dzieci w wieku przedszkolnym

    Ankieta skierowana jest do rodziców dzieci w wieku 3-5 lat. Badanie ankietowe prowadzone jest na potrzeby pracy magisterskiej. Wyniki będą służyć wyłącznie celom naukowym, nie będą one udostępniane osobom trzecim. Ankieta jest całkowicie anonimowa. Proszę o szczere i wyczerpujące odpowiedzi, gdyż od nich zależą wyniki badań. Z góry dziękuję za udział w badaniu.

    1. W jakim jest Pan/Pani wieku?

      Pytanie numer 1 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Proszę podać swoją płeć:

      Pytanie numer 2 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. Prosze podać miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 3 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Proszę podać wykształcenie:

      Pytanie numer 4 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5.Proszę podać typ rodziny:

      Pytanie numer 5 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. W jakim wieku jest Pana/Pani dziecko:

      Pytanie numer 6 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7.Płeć dziecka:

      Pytanie numer 7 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. Czy dziecko ma rodzeństwo? Jeśli tak, to jakie?(starsze, młodsze, brat, siostra, itp.)

      Pytanie numer 8 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    9. W jaki sposób Pani/Pana dziecko najchętniej spędza czas?

      Pytanie numer 9 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pani/Pana dziecko ogląda filmy animowane?

      Pytanie numer 10 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile czasu dziennie dziecko poświęca na oglądanie filmów animowanych?

      Pytanie numer 11 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy dziecko zapamiętuje piosenki, wierszyki, bądź powiedzenia użyte w oglądanych filmach animowanych? Jeśli tak, to w jakich sytuacjach najczęściej je odtwarza?

      Pytanie numer 12 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakiego bohatera filmowego Pani/Pana dziecko lubi najbardziej?

      Pytanie numer 13 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy dziecko naśladuje swojego ulubionego bohatera? Jeśli tak, to w jaki sposób?

      Pytanie numer 14 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z kim Pani/Pana dziecko ogląda filmy animowane? Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.

      Pytanie numer 15 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak Pani/Pan uważa, czy filmy animowane przeznaczone dla małych dzieci przekazują pozytywne treści i wartości, czy raczej negatywne? (np. uczą kulturalnego zachowania, pokazują przemoc, itp.)

      Pytanie numer 16 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak Pani/Pan uważa, czy oglądanie filmów animowanych wpływa pozytywnie czy negatywnie na rozwój dziecka?

      Pytanie numer 17 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak zachowuje się Pani/Pana dziecko tuż przed obejrzeniem filmu animowanego ?(np. cieszy się, jest zrelaksowane, wymusza włączenie telewizora, jest zdenerwowane, itp.)

      Pytanie numer 18 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak zachowuje się Pani/Pana dziecko w trakcie oglądania filmu animowanego?

      Pytanie numer 19 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie bajki najczęściej ogląda Państwa dziecko?

      Pytanie numer 20 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakich obszarach, oglądane przez Państwa dziecko bajki, edukują je?

      Pytanie numer 21 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważają Państwo, że oglądanie bajek obniża koncentrację u dziecka?

      Pytanie numer 22 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy dziecko używa zaczerpniętego słownictwa z bajek w życiu codziennym?

      Pytanie numer 23 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na jakie obszary komunikacji, wpływają oglądane przez Państwa dziecko bajki?

      Pytanie numer 24 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy oglądając bajkę w której dwóch bohaterów walczy ze sobą, dziecko powiela tą scenę z kimś z otoczenia?

      Pytanie numer 25 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy oglądając bajkę dziecko powiela względem otoczenia pozytywne zachowania głównych bohaterów?

      Pytanie numer 26 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy oglądane przez dziecko bajki pomagają mu rozróżnić dobro od zła (zachowania grzeczne od niegrzecznych)?

      Pytanie numer 27 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy oglądane przez Państwa dziecko bajki pokazują mu, że świat jest niebezpieczny i trzeba walczyć o swoje?

      Pytanie numer 28 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy przez oglądanie bajek Państwa dziecko staje się agresywne?

      Pytanie numer 29 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy bajki powodują, że Państwa dziecko reaguje nerwowo/nieadekwatnie np. na zwrócenie uwagi?

      Pytanie numer 30 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób bajki wpływają na sferę emocjonalną Państwa dziecka?

      Pytanie numer 31 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki wpływ mają oglądane przez Państwa dzieci bajki, na ich życie w społeczeństwie?

      Pytanie numer 32 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy włączony telewizor często towarzyszy Pana/Pani dziecku podczas różnych czynności wykonywanych przez dziecko? (Nawet jeśli dziecko nie ogląda bajki)

      Pytanie numer 33 z 33  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac