- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena skuteczności sponsoringu PKN Orlen

    Ankieta dotyczy firmy PKN Orlen oraz jej działań sponsoringowych w ramach sportu i społeczeństwa. Jest mi niezbędna do pracy magisterskiej.

    Czy zna Pani/Pan markę PKN Orlen?

      Pytanie numer 1 z 17

    2) Czy korzysta Pani z usług PKN Orlen?

      Pytanie numer 2 z 17

    3) Co skłania Panią do korzystania z oferty PKN Orlen?

      Pytanie numer 3 z 17

    4) Czy znana jest Pani/Panu działalność sponsoringowa grupy ORLEN?

      Pytanie numer 4 z 17

    7) Który, Pani/Pana zdaniem rodzaj sponsoringu wpłynął w największym stopniu na rozpoznawalność marki PKN Orlen?

      Pytanie numer 5 z 17

    PKN Orlen jako sponsor jest

      Pytanie numer 6 z 17

    9) Czy według Pani/Pana fakt wykorzystywania wizerunku sportowców w celach promocyjnych (np. do promocji produktów marki) jest dobrym sposobem na przyciągnięcie klientów?

      Pytanie numer 7 z 17

    10) Czy fakt sponsorowania przez PKN Orlen sportowca/drużyny sportowej/wydarzenia sportowego wpłynął na Pani/Pana wybory odnośnie zakupu produktów tej marki?

      Pytanie numer 8 z 17

    10) Czy fakt sponsorowania przez PKN Orlen sportowca/drużyny sportowej/wydarzenia sportowego wpłynął na Pani/Pana wybory odnośnie zakupu produktów tej marki?

      Pytanie numer 9 z 17

    Czy brała Pani/Pan udział w jakimkolwiek wydarzeniu sponsorowanym przez PKN Orlen?

      Pytanie numer 10 z 17

    Czy fakt sponsorowania przez PKN Orlen był zauważalny?

      Pytanie numer 11 z 17

    W czym przejawiała się zauważalność sponsora

      Pytanie numer 12 z 17

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 13 z 17

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 14 z 17

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 15 z 17

    Wybierz branżę

      Pytanie numer 16 z 17

    Wykształcenie

      Pytanie numer 17 z 17




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac