- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    pożyczki z parabanków

    Jestem studentem kierunku Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Na potrzeby tworzonej przeze mnie pracy magisterskiej, zwracam się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Dotyczy ona pożyczek konsumenckich udzielanych przez instytucje pozabankowe. Ankieta jest zupełnie anonimowa i służy określeniom postaw klientów wobec parabanków. Uzyskane wyniki będą służyć wyłącznie celom naukowym i nie będą udostępnione osobom trzecim. Uprzejmie proszę o udzielanie szczerych odpowiedzi, gdyż od nich zależy wartość badań. Z góry dziękuję za poświęcony czas.

    Czy orientuje się Pan(i) czym są pożyczki w instytucjach pozabankowych takich jak np. Provident Polska SA, Vivus Finance sp. z o. o., Wonga.pl sp. z o.o. itp?

      Pytanie numer 1 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kiedykolwiek w życiu widział(a) Pan(i) reklamę jakiejś instytucji pozabankowej ?

      Pytanie numer 2 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy byłby(aby) Pan(i) skłonna do podjęcia rozważań na temat skorzystania z oferty instytucji pozabankowej pod wpływem obejrzanej reklamy prezentującej ofertę pożyczki?

      Pytanie numer 3 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kiedykolwiek korzystał(a) Pan(i) z usług pożyczkowych instytucji pozabankowych ?

      Pytanie numer 4 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli zaznaczył(a) Pan(i) odpowiedź „TAK”– proszę kontynuować ankietę od następnego pytania.

    Jeśli któreś z pytań wyda się Panu(i) zbyt osobiste i uzna Pan(i), że nie chce na nie odpowiadać – proszę je ominąć i przejdź po pytania następnego.

     

    Jeśli zaznaczył(a) Pan(i) odpowiedź „NIE”– proszę przejść do pytania numer 18 

    Proszę wpisać nazwę firmy z której usług Pan(i) korzystał(a):

      Pytanie numer 6 z 31

    Co spowodowało, że zdecydował(a) się Pan(i) skorzystać z oferty pożyczkowej instytucji pozabankowej ?

      Pytanie numer 7 z 31



    Proszę aby określił(a) Pan(i)w kolejności od 1 do 7, które z poniższych elementów miały największe (1) a które najmniejsze znaczenie (7) przy wyborze firmy pożyczkowej:

      Pytanie numer 8 z 31

    Jaka była forma udzielonej Panu(i) pożyczki?

      Pytanie numer 9 z 31

    Czy był(a) Pan(i) zadowolony(a) z formy i częstotliwości spłat pożyczki ? (Jeśli zaznaczył(a) Pan(i) odpowiedź „NIE” – proszę napisać dlaczego)

      Pytanie numer 10 z 31



    Czy poleciłby(aby) Pan(i) innej osobie (rodzinie, przyjaciołom) instytucję pozabankową z której usług Pan(i) korzystał(a)? (Jeśli zaznaczył(a) Pan(i) odpowiedź „NIE” – proszę napisać dlaczego)

      Pytanie numer 11 z 31



    Czy do spłaty pożyczki o której mowa była w poprzednich pytaniach, potrzebował(a) Pan(i) pomocy innej instytucji parabankowej lub banku ?

      Pytanie numer 12 z 31

    Czy pożyczka w instytucji pozabankowej poprawiła Pana(i) płynność finansową ? * płynność finansowa to zdolność podmiotu do spłacania w terminie najbardziej wymagalnych (krótkoterminowych zobowiązań)

      Pytanie numer 13 z 31

    Czy w razie potrzeby skorzystałby(aby) Pan(i) ponownie z usług wybranej przez siebie firmy pożyczkowej? (Jeśli zaznaczył(a) Pan(i) odpowiedź „NIE” – proszę napisać dlaczego)

      Pytanie numer 14 z 31



    Czy informacje zawarte w reklamie firm parabankowych pokrywają się ze stanem faktycznym oferowanej pożyczki?

      Pytanie numer 15 z 31

    Czy uważa Pan(i), że rząd RP powinien rozpocząć ingerencję w poczynania instytucji pozabankowych, tak aby ich działalność była regulowana prawem bankowym (tak jak obecnie regulowana jest działalność banków)?

      Pytanie numer 16 z 31

    Jeśli wypełnił(a) Pan(i) powyższą część ankiety to proszę o wypełnienie tzw. arkusz osobowy, który znajduję się na dole strony .

    Następna część ankiety przewidziana jest dla osób, które nie korzystały z oferty pożyczkowej instytucji pozabankowych.

    Serdecznie dziękuję za poświęcony czas i zaangażowanie poświęcone na wypełnienie kwestionariusza.

    Jak ocenia Pan(i) swoją wiedzę na temat pozabankowych instytucji udzielających pożyczki konsumenckie?

      Pytanie numer 18 z 31

    Dlaczego nie korzystał(a) Pan(i) z oferty pożyczkowej takiej instytucji?

      Pytanie numer 19 z 31



    Czy w przypadku zaistnienia w Pana(i) życiu jakiejkolwiek sytuacji z niżej wymienionych, czy zdecydowałby(aby) się Pan(i) się na wzięcie pożyczki w instytucji pozabankowej? (Jeśli zaznaczył(a) Pan(i) odpowiedź „TAK” – proszę napisać sytuację , która spowodowała by tą decyzję)

      Pytanie numer 20 z 31



    Proszę przyjąć założenie, że jest Pan(i) w sytuacji, w której musi Pan(i) wziąć pożyczkę w instytucji pozabankowej. Proszę aby określił(a) Pan(i)w kolejności od 1 do 7, które z poniższych elementów miałyby największe (1) a które najmniejsze znaczenie (7) przy wyborze firmy pożyczkowej:

      Pytanie numer 21 z 31

    Jak ocenia Pan(i) marketing instytucji parabankowych ?

      Pytanie numer 22 z 31

    Czy uważa Pan(i) że reklamy instytucji pozabankowych są wiarygodne i rzetelne?

      Pytanie numer 23 z 31

    Czy uważa Pan(i), że rząd RP powinien rozpocząć ingerencję w poczynania instytucji pozabankowych, tak aby ich działalność była regulowana prawem bankowym (tak jak obecnie regulowana jest działalność banków)?

      Pytanie numer 24 z 31

    Proszę  wypełnić tzw. arkusz osobowy.

    W tym miejscu serdecznie dziękuję za poświęcony czas i zaangażowanie poświęcone na wypełnienie kwestionariusza.

    Płeć

      Pytanie numer 26 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 27 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Stan cywilny

      Pytanie numer 28 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 29 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Forma zatrudnienia

      Pytanie numer 30 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Liczba osób na utrzymaniu

      Pytanie numer 31 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac