- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Zachowania ludzi w różnych sytuacjach

    Poniższy zestaw 35 pytań dotyczy zachowań ludzi w różnych sytuacjach. Ankieta jest w pełni anonimowa. Nie ma odpowiedzi dobrych i złych. Wypełnij kwestionariusz zgodnie z własną postawą i przekonaniami. Odpowiedzi do pytań zaznacz kółkiem na 4-punktowej skali, gdzie: 1 - bardzo rzadko 2 - rzadko 3 - często 4 - bardzo często

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 39

    Orientacja seksualna:

      Pytanie numer 2 z 39

    Miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 3 z 39

    Kierunek studiów (należy wpisać):

    Kiedy spotykasz osobę, której nie lubisz, to starasz się ukryć uczucia, które do niej żywisz?

      Pytanie numer 5 z 39

    Czy podczas długiej rozmowy Twoja mimika twarzy okazuje zadowolenie ze spotkania?

      Pytanie numer 6 z 39

    Czy podczas słuchania wypowiedzi, która Cię nie interesuje, zdarza Ci się ukrywać brak zainteresowania rozmówcą?

      Pytanie numer 7 z 39

    Czy często zdarza Ci się ukrywać emocję, która odniesiona w kontekście do Twojej płci nie jest powszechnie akceptowana przez społeczeństwo? (np. płaczący mężczyzna)

      Pytanie numer 8 z 39

    Czy utrzymujesz kontakt wzrokowy podczas rozmowy?

      Pytanie numer 9 z 39

    Czy uśmiechasz się do rozmówcy, do którego nie żywisz sympatii?

      Pytanie numer 10 z 39

    Czy podczas rozmowy często zmieniasz postawę swojego ciała?

      Pytanie numer 11 z 39

    Czy często gestykulujesz, żeby podkreślić to, o czym mówisz?

      Pytanie numer 12 z 39

    Czy według Ciebie formalny styl ubioru ma znaczenie?

      Pytanie numer 13 z 39

    Lubisz ubierać się wygodnie?

      Pytanie numer 14 z 39

    Czy Twój styl ubioru wyróżnia się na tle innych?

      Pytanie numer 15 z 39

    Czy ubierasz się zgodnie z trendami mody?

      Pytanie numer 16 z 39

    Czy dopasowujesz swoje ubrania do okoliczności?

      Pytanie numer 17 z 39

    Czy zauważyłeś, że przyjmujesz podobną postawę ciała do rozmówcy?

      Pytanie numer 18 z 39

    Czy podczas rozmowy z nowo poznanymi ludźmi krzyżujesz ręce?

      Pytanie numer 19 z 39

    Czy dotykasz twarzy podczas rozmowy?

      Pytanie numer 20 z 39

    Czy zakrywasz usta podczas rozmowy?

      Pytanie numer 21 z 39

    Czy często narzekasz?

      Pytanie numer 22 z 39

    Czy wczuwasz się w emocje, które przeżywa rozmówca?

      Pytanie numer 23 z 39

    Czy zauważyłeś, że w stresujących dla Ciebie sytuacjach Twój ton głosu podnosi się?

      Pytanie numer 24 z 39

    Czy zwracasz uwagę na dobór słów?

      Pytanie numer 25 z 39

    Czy komplementujesz rozmówcę podczas prowadzenia konwersacji?

      Pytanie numer 26 z 39

    Czy pokazujesz rozmówcy to, że zgadzasz się z jego poglądami, kiedy są podobne do Twoich?

      Pytanie numer 27 z 39

    Czy podczas doboru przyjaciół pasujących do Twojego życia, bierzesz pod uwagę popularność tych osób?

      Pytanie numer 28 z 39

    Czy odnoszenie sukcesów w życiu jest dla Ciebie ważne?

      Pytanie numer 29 z 39

    Czy na co dzień obnosisz się ze swoją wiedzą?

      Pytanie numer 30 z 39

    Czy zdarza Ci się czuć lepszym od innych?

      Pytanie numer 31 z 39

    Czy zdarza Ci się zgadzać na coś, co jest wbrew Twojej woli?

      Pytanie numer 32 z 39

    Czy zdarza Ci się planować przebieg rozmowy?

      Pytanie numer 33 z 39

    Czy zdarza Ci się przepraszać innych, chociaż wiesz, że nie zawiniłeś?

      Pytanie numer 34 z 39

    Czy zdarza Ci się, że podczas rozmowy nie słuchasz swojego rozmówcy?

      Pytanie numer 35 z 39

    Czy zdarza się, że szukasz usprawiedliwień porażki, która jeszcze nie nastąpiła?

      Pytanie numer 36 z 39

    Czy mówisz o swoich zaletach?

      Pytanie numer 37 z 39

    Czy zdarza Ci się skłamać, by osiągnąć jakąś korzyść?

      Pytanie numer 38 z 39

    Czy zdarza Ci się kłamać, by nie urazić rozmówcy?

      Pytanie numer 39 z 39




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac