- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Zwyczaje zakupowe na rynku gier wideo

    Ankieta jest w pełni anonimowa i jest tworzona na potrzeby bania będącego częścią pracy magisterskiej na temat zachowań konsumentów na rynku gier wideo.

    Czy gra Pani/Pan w gry wideo? (Jeżeli nie, to proszę przejść do pytania nr 18)

      Pytanie numer 1 z 3  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na jakie platformy najczęściej nabywa Pani/Pan gry wideo?

      Pytanie numer 2 z 3

    Dlaczego gra Pani/Pan w gry wideo? Proszę ocenić znaczenie poniższych powodów w skali od 1-5?

      Pytanie numer 3 z 3

      (1) Bardzo małe znaczenie (2) Małe znaczenie (3) Średnie znaczenie (4) Duże znaczenie (5) Bardzo duże znaczenie Chęć zmierzenia się z wyzwaniem, sprawdzenia siebie Z uwagi na możliwość współzawodnictwa/rywalizacji z innymi graczami
    Dla rozrywki
    Dla zabicia czasu
    Z powodu chęci oderwania się od rzeczywistości
    Z uwagi na doznania artystyczne
    Z uwagi na walory edukacyjne, możliwość samorozwoju
    Chęć zmierzenia się z wyzwaniem, sprawdzenia siebie
    Z uwagi na możliwość współzawodnictwa/rywalizacji z innymi graczami



    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac