- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    w jaki sposób promocje na nas działają.

    Celem badania jest ocenianie w jaki sposób promocje na nas działają. Zapewniamy ankietowanym anonimowość, a jej wyniki posłużą nam wyłącznie do celów naukowych. Proszę o dokładne zapoznanie się z pytaniami i udzielenie odpowiedzi poprzez wybranie odpowiedniego wariantu lub wpisanie odpowiedzi w miejscu do tego przeznaczonym. Z góry dziękujemy za czas poświęcony na wypełnieni mojej ankiety.

    1.Jak często robi Pan/i zakupy w supermarketach?

      Pytanie numer 1 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2.Czy wchodząc do supermarketu ma Pan/i zwyczajową listę zakupów?

      Pytanie numer 2 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3.Czy według Pana/i promocje zachęcają do kupna większej ilości produktów?

      Pytanie numer 3 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4.Jaki rodzaj promocji przykuwa Pana/i szczególną uwagę?

      Pytanie numer 4 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5.Czy chętnie kupuje Pan/i produkty po cenie promocyjnej?

      Pytanie numer 5 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6.Na jakie produkty po cenie promocyjnej zwraca Pan/i najczęściej uwagę?

      Pytanie numer 6 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7.Proszę podać swoją płeć:

      Pytanie numer 7 z 9

    8.Gdzie Pan/i mieszka:

      Pytanie numer 8 z 9

    9.Wiek:

      Pytanie numer 9 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac