- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie szans powodzenia wejścia internetowego biura podróży na rynek e-commerce

    Serdecznie zachęcam do wypełnienia ankiety, proszę o uczciwe odpowiedzi. Będą mi one bardzo potrzebne do pracy magisterskiej. Z góry niezmiernie dziękuję

    Czy kupuje Pani/Pan regularnie przez Internet?

      Pytanie numer 1 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wybrać najważniejszy oprócz ceny aspekt brany przez Panią/Pana pod uwagę przy podejmowaniu decyzji nabywczych:

      Pytanie numer 2 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy płatność przez Internet (przelewem, kartą kredytową, systemem PayPal) jest dla Pani/Pana barierą robienia zakupów drogą internetową?

      Pytanie numer 3 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jaką formę organizowania podróży/wakacji Pani/Pan preferuje?

      Pytanie numer 4 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Decydujący czynnik przy wyborze biura podróży, u którego nastąpi zakup produktu/usługi turystycznej to dla Pani/Pana (proszę wybrać maksymalnie 3 odpowiedzi):

      Pytanie numer 5 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kiedykolwiek zakupił(a) Pani/Pan wycieczkę zagraniczną poprzez wirtualne biuro podróży (działające jedynie w Internecie)?

      Pytanie numer 6 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim przedziale cenowym zwykle kupuje Pani/Pan imprezę lub usługę turystyczną w biurze podróży?

      Pytanie numer 7 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co najczęściej kupuje Pani/Pan w biurze podróży (proszę wybrać maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 8 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy ma dla Pani/Pana znaczenie to, czy zakup oferowanej imprezy turystycznej ma nastąpić u touroperatora (organizatora podróży), czy u pośrednika (agenta turystycznego), jeżeli oba podmioty oferują taką samą cenę?

      Pytanie numer 9 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy długość istnienia biura podróży na rynku oraz jego doświadczenie jest ważne dla Pani/Pana przy jego wyborze podczas planowania zakupu imprezy lub usługi turystycznej?

      Pytanie numer 10 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Proszę wybrać swoją płeć:

      Pytanie numer 11 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wybrać swój przedział wiekowy

      Pytanie numer 12 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wybrać swoje wykształcenie

      Pytanie numer 13 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac