- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Postrzeganie kontrowersyjnych reklam przez społeczeństwo

    Szanowni Państwo, Jestem studentką trzeciego roku Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Przygotowuję pracę licencjacką poświęconą tematyce kontrowersyjnych reklam i ich postrzegania przez odbiorców. W celu zebrania niezbędnych informacji stworzyłam ankietę, która umożliwi mi zrozumienie tego, w jaki sposób postrzegacie Państwo szokujące reklamy. Uprzejmie proszę o wypełnienie poniższego kwestionariusza zgodnie z Państwa odczuciami. Ankieta jest w pełni anonimowa, zaś zebrane dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych. Za pomoc w realizacji tego przedsięwzięcia serdecznie dziękuję.

    Jaki jest Pani/Pana stosunek do reklam?

      Pytanie numer 1 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który rodzaj reklamy przemawia do Pani/Pana najbardziej?

      Pytanie numer 2 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie jest Pani/Pana zdanie na temat wiarygodności reklam?

      Pytanie numer 3 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co najbardziej ceni Pani/Pan w reklamach?

      Pytanie numer 4 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki wpływ Pani/Pana zdaniem wywierają kontrowersyjne reklamy na ich odbiorców?

      Pytanie numer 5 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki wydźwięk ma dla Pani/Pana określenie „kontrowersyjna”?

      Pytanie numer 6 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę określić w skali 1-5 (klikając w odpowiednią rubrykę), z jaką intensywnością każdy z poszczególnych tematów oddziałuje na Panią/Pana, wzbudzając kontrowersje i szokując.

      Pytanie numer 7 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Seks i erotyka Przemoc i agresja Wiara i symbole religijne Choroby i śmierć Rasizm Mniejszości seksualne
    1
    2
    3
    4
    5

    Czy reklama zawierająca treści kontrowersyjne wzbudza w Pani/Panu silniejsze emocje niż tradycyjne przekazy reklamowe?

      Pytanie numer 8 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pani/Pana zdaniem poruszanie w reklamach tematów tabu (wymienionych w pytaniu powyżej) jest potrzebne?

      Pytanie numer 9 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pani/Pan, że produkt zaprezentowany w reklamie kontrowersyjnej zapada w pamięć lepiej niż te, przedstawione w tradycyjnej reklamie?

      Pytanie numer 10 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy po obejrzeniu reklamy, której tematyka była dla Pani/Pana kontrowersyjna, byłaby/byłby Pani/Pan skłonna/y zakupić prezentowany w niej produkt?

      Pytanie numer 11 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pani/Pan, że reklamy są teraz bardziej kontrowersyjne i szokujące niż kilka lat temu?

      Pytanie numer 12 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Która z poniższych opinii jest Pani/Panu najbliższa?

      Pytanie numer 13 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka wg Pani/Pana jest przedstawiona obok reklama domu mody Benetton?

      Pytanie numer 14 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka Pani/Pana zdaniem jest przedstawiona obok reklama domu mody Diesel?

      Pytanie numer 15 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 16 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 17 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 18 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac