Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Ankieta oceny produktu – Napój Coca Cola (2l)
Szanowny Respondencie,
Jestem studentką Wyższej Szkoły Zarzadzania Personelem.
Przygotowana ankieta jest częścią zleconego w ramach zajęć zadania, mającego na celu doskonalenie umiejętności w doborze narzędzi badawczych do badań marketingowych oraz opracowywania ich wyników.
Przedmiotowa ankieta dotyczy produktu powszechnie znanego - napoju gazowanego Coca Cola (opakowanie 2 litry), oraz Państwa preferencji zakupowych.
Będę bardzo wdzięczna za poświęcenie kilku minut na wypełnienie tego anonimowego kwestionariusza. Dla przejrzystości pytań tytułowy produkt jest oznaczony w ich treści jako "CC"
Z góry bardzo dziękuję.
Masiak Iwona
Ankieta jest nieaktywna.
Zobacz wyniki