Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Ankieta oceny produktu – Pasta do zębów Blend-a-med
Szanowny Respondencie,
Jestem studentką Wyższej Szkoły Zarzadzania Personelem. Przygotowana ankieta jest częścią zleconego w ramach zajęć zadania, mającego na celu doskonalenie umiejętności w doborze narzędzi badawczych do badań marketingowych oraz opracowywania ich wyników.
Przedmiotowa ankieta dotyczy produktu powszechnie znanego – pasty do zębów firmy Blend-a-med, oraz Państwa preferencji zakupowych.
Bedę bardzo wdzięczna za poświęcenie kilku minut na wypełnienie tego anonimowego kwestionariusza. Dla przejrzystości pytań tytułowy produkt jest oznaczony w ich treści jako „B”
Z góry bardzo dziękuję.
Masiak Iwona
Ankieta jest nieaktywna.
Zobacz wyniki