- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badania internetowe

    Celem badania jest określenie profilu osób biorących udział w badaniach internetowych oraz ich stosunku do takich badań.

    Ile godzin w tygodniu korzysta Pan/Pani z Internetu?

      Pytanie numer 1 z 4  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy kiedykolwiek wcześniej brał(a) Pan/Pani udział w badaniach internetowych (takich jak np. ankieta lub wywiad internetowy)?

      Pytanie numer 2 z 4  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile razy w ciągu ostatniego miesiąca brał(a) Pan/Pani udział w badaniach internetowych?

      Pytanie numer 3 z 4  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Ile razy w ciągu ostatniego roku brał(a) Pan/Pani udział w badaniach internetowych?

      Pytanie numer 4 z 4  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac