- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Dotycząca opinii społeczeństwa na temat odbioru reklamy kontrowersyjnej

    Szanowni Państwo, Jestem studentką trzeciego roku Wydziału Zarządzania na Politechnice Rzeszowskiej. Przygotowuję pracę licencjacką poświęconą kontrowersji w reklamie, oraz jej wpływu na zarządzanie postawami konsumenta. W celu zebrania potrzebnych informacji stworzyłam ankietę, która pozwoli mi zrozumienie tego, w jaki sposób obieracie Państwo kontrowersje w reklamie, oraz tego, jaki wpływ wywiera ona na Państwa decyzje konsumenckie. Uprzejmie proszę o wypełnienie poniższego kwestionariusza zgodnie z Państwa odczuciami. Ankieta jest w pełni anonimowa. Z góry dziękuje za wypełnienie ankiety.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 18

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 18

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 18

    W którym typie reklamy według Pana/i zastosowanie kontrowersji jest bardziej stosowne?

      Pytanie numer 4 z 18

    Czy reklama kontrowersyjna jest zapamiętywana w Pana/i pamięci bardziej niż tradycyjna?

      Pytanie numer 5 z 18

    Jakie motywy uważa Pan/i za najbardziej kontrowersyjne? Proszę ocenić w skali od 1 do 5, gdzie 1 to element najmniej kontrowersyjny, zaś 5 najbardziej kontrowersyjny

      Pytanie numer 6 z 18

      1 2 3 4 5
    Seks, erotyka
    Wiara, symbole religijne
    Przemoc, agresja
    Choroby, śmierć
    Rasizm
    Dzieci

    Czy według Pana/i w reklamach kontrowersyjnych?

      Pytanie numer 7 z 18

    Czy uważa Pan/i, że niektóre reklamy są „niesmaczne” i nie powinno się ich publikować ?

      Pytanie numer 8 z 18

    Co najbardziej ceni Pan/i w reklamie?

      Pytanie numer 9 z 18



    Jaki jest Pana/i stosunek do reklam?

      Pytanie numer 10 z 18

    Z jakimi produktami kojarzy Pan/i reklamy kontrowersyjne?

      Pytanie numer 11 z 18



    Proszę przyjrzeć się wybranym przykładom kampanii reklamowych stosujących kontrowersje oraz odpowiedzieć na poniższe pytania.

    Co sądzi Pan/i na temat przedstawionej poniżej reklamy

      Pytanie numer 13 z 18

      Zdecydowanie tak Raczej tak Nie mam zdania Raczej nie Zdecydowanie nie
    Podoba mi się ta reklama
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym/abym produkty tej marki
    Po obejrzeniu tej reklamy mam negatywny stosunek do tej marki
    Ta reklama przekracza granice moralne
    Ta reklama wzbudza w mnie negatywne emocje

    Co sądzi Pan/i na temat przedstawionej poniżej reklamyTłumaczenie: „Palenie to jak bycie niewolnikiem tytoniu”

      Pytanie numer 15 z 18

      Zdecydowanie tak Raczej tak Nie mam zdania Raczej nie Zdecydowanie nie
    Podoba mi się ta reklama
    Ta reklama jest jak najbardziej stosowna daje przekaz społeczny
    Ta reklama przekracza granice moralne
    Ta reklama wzbudza w mnie negatywne emocje

    Co sądzi Pan/i na temat przedstawionej poniżej reklamy Tłumaczenie: Tom Ford dla mężczyzn - pierwszy zapach dla mężczyzn od Tom Ford

      Pytanie numer 17 z 18

      Zdecydowanie tak Raczej tak Nie mam zdania Raczej nie Zdecydowanie nie
    Podoba mi się ta reklama
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym/abym produkty tej marki
    Po obejrzeniu tej reklamy mam negatywny stosunek do tej marki
    Ta reklama przekracza granice moralne
    Ta reklama wzbudza w mnie negatywne emocje




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac