- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta

    Celem poniższego kwestionariusza jest określenie znaczenia promocji uzupełniającej w marketingu ekologicznym. Kwestionariusz wywiadu jest anonimowy, zebrane wyniki będą wykorzystane do napisania pracy licencjackiej. Państwa szczere odpowiedzi pozwolą zrealizować cel naukowy pracy. Z góry bardzo dziękuje za udział w badaniu i poświęcony czas. W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt: student Krzysztof Woźniak tel. 531622977, promotor Dr inż Ewa Koreleska tel. 603523229.

    Czy kupuje Pan/Pani żywność ekologiczną?

      Pytanie numer 1 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan/Pani, iż w Polsce potrzebne są akcje promujące spożywanie żywności ekologicznej?

      Pytanie numer 2 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które narzędzia reklamy wpłynęłyby na dokonanie zakupu produktu ekologicznego przez Pana/Panią? Zaznacz jedną lub więcej odpowiedzi.

      Pytanie numer 3 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które narzędzia promocji uzupełniającej wpłynęłyby na dokonanie zakupu produktu ekologicznego przez Pana/Panią? Zaznacz jedną lub więcej odpowiedz.

      Pytanie numer 4 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które narzędzia public relations wpłynęłyby na dokonanie zakupu produktu ekologicznego przez Pana/Panią? Zaznacz jedną lub więcej odpowiedzi.

      Pytanie numer 5 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Która forma sprzedaży osobistej wpłynęłaby na dokonanie zakupu produktu ekologicznego przez Pana/Panią? Zaznacz jedną lub więcej odpowiedzi.

      Pytanie numer 6 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac