- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wizerunek marki przy wyborze stacji benzynowych

    Celem ankiety jest ocena wpływu wizerunku marki na wybów stacji benzynowych w Polsce

    Jakim samochodem jeździ Pan/Pani najczęściej?

      Pytanie numer 1 z 11

    Proszę wybrać wiek:

      Pytanie numer 2 z 11

    Proszę wybrać płeć:

      Pytanie numer 3 z 11

    Jaki czynnik przy wyborze stacji paliw jest dla Pana/Pani najważniejszy?

      Pytanie numer 4 z 11

    Jak duże znaczenie ma dla Pana/Pani opinia innych o stacji paliw?

      Pytanie numer 5 z 11

    Jak duże znaczenie ma dla Pana/Pani wizerunek marki danej stacji paliw?

      Pytanie numer 6 z 11

    Co jest przyczyną, że akurat na tej stacji paliw najczęściej Pan/Pani tankuje?

      Pytanie numer 7 z 11

    Na której z popularnych stacji paliw w Polsce tankuje Pan/Pani najczęściej?

      Pytanie numer 8 z 11

    Czy ma Pan/Pani konkretną stację paliw na której tankuje najczęściej?

      Pytanie numer 9 z 11

    Na jakiego rodzaju stacjach tankuje Pan/Pani najczęściej?

      Pytanie numer 10 z 11

    Proszę wybrać miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 11 z 11




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac