- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Public Relations jako forma kreacji wizerunku przedsiębiorstwa / marki.

    Badania mają na celu sprawdzić pojęcie społeczności na temat terminu Public Relations , a także poznać ich opinię na temat skuteczności tego zjawiska.

    Wiek badanego ?

      Pytanie numer 1 z 11

    Jaka płeć ?

      Pytanie numer 2 z 11

    Czy znasz pojęcie Public Relations ?

      Pytanie numer 3 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli prowadziłbyś przedsiębiorstwo , czy korzystałbyś z narzędzi Public Relations ?

      Pytanie numer 4 z 11

    Kto korzysta z narzędzi Public Relations ?

      Pytanie numer 5 z 11

    Jakie odczucia posiadasz w stosunku do Public Relations ?

      Pytanie numer 6 z 11

    Czym zajmuje się osoba zajmująca się Public Relations ?

      Pytanie numer 7 z 11

    Z jakim terminem kojarzy się dla Ciebie Public Relations.

      Pytanie numer 8 z 11

    Czy Twoim zdaniem Public Relations jest istotny dla sukcesu współczesnej firmy ?

      Pytanie numer 9 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo ?

      Pytanie numer 10 z 11

    Czym w większej mierze zajmuje się Public Relations ?

      Pytanie numer 11 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac