- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    ANKIETA BADANIA POTRZEB I OCZEKIWAŃ MIESZKAŃCÓW OSIEDLA POLKOWICE DOLNE

    Szanowni Państwo! Rada Osiedla Polkowice Dolne zwraca się do Państwa z uprzejmą prośbą o wypełnienie niniejszej anonimowej ankiety. Celem przeprowadzenia ankiety wśród mieszkańców Osiedla jest poznanie potrzeb i oczekiwań całej wspólnoty osiedla. Uzyskanie od Państwa informacji oraz wszelkich uwag i sugestii odnośnie bieżącego funkcjonowania jak i przyszłych kierunków rozwoju Osiedla Polkowice Dolne, pozwoli Radzie Osiedla opracować plan działania, który będzie odpowiadał potrzebom jak największej liczby mieszkańców. Wypełnione przez Państwa ankiety proszę wrzucić do skrzynek, które są zlokalizowane w następujących miejscach: a) Pizzeria „PORTOFINO” przy Domu Weselnym ”RELAX” przy ulicy Chocianowskiej 78; b) Pokój 203-205 w Urzędzie Gminy Polkowice przy ulicy Ratusz 1; Jednocześnie zachęcamy do wypełnienia ankiety on-line na stronie https://web.facebook.com/OsiedlePolkowiceDolne/ oraz do kontaktu z członkami Rady Osiedla Polkowice Dolne zarówno w kwestiach pomocy przy wypełnianiu ankiety oraz również jej odbioru.

    Jaki rodzaj zadań powinien być realizowany na Osiedlu?

      Pytanie numer 1 z 9

    Jakie zadania z zakresu sportu powinny być realizowane?

      Pytanie numer 2 z 9

    Jakie zadania z zakresu kultury powinny być realizowane?

      Pytanie numer 3 z 9

    Jakie zadania z zakresu ochrony zdrowia powinny być realizowane?

      Pytanie numer 4 z 9

    Proszę wskazać najważniejsze problemy jakie występują w miejscu lub sąsiedztwie Pani/Pana miejsca zamieszkani, którymi powinna się zająć Rada Osiedla?

      Pytanie numer 5 z 9



    Proszę wskazać jakie nowe przedsięwzięcia rozwojowe powinny być realizowane na Osiedlu?

      Pytanie numer 6 z 9

    Jakie jest Pani/Pana źródło informacji o działalności Rady Osiedla?

      Pytanie numer 7 z 9

    Wiek?

      Pytanie numer 8 z 9

    Płeć?

      Pytanie numer 9 z 9




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac